Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: دشمن، امروزه جبهه های جدیدی را برای ایجاد ناامنی در سطح کشور به ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد مردم نشانه رفته که ضرورت هوشیاری و برخورد به موقع نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در این راستا بیش از پیش احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دولت و مجموعه مدیریت اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان برای تامین نیازها و زیرساخت های لازم و همکاری با نیروی انتظامی آماده است، گفت: این استان با وجود بسیاری از کمبودها و امکانات زیرساختی و زیربنایی همواره از استان های امن کشور بوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد و احساس امنیت در این استان در سایه تلاش و همت نیروی مقتدر انتظامی و همراهی و تعامل مثبت پلیس با مردم و سایر نهادهای اجرایی و امنیتی شکل گرفته است.
وی تصریح کرد: این استان غنی و دارای ظرفیت های بالقوه در بخش های مختلف است اما به لحاظ بسیاری از زیرساخت ها و امکانات زیربنایی همچنان نسبت به سایر استان ها وضعیت نامناسبی دارد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: یکی از سرمایه های ارزشمند و پشتوانه های مهم این نیرو، همراهی ، همدلی و تعامل مثبت مردم، مسئولان و مقامات اجرایی استان و سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی برای ایجاد نظم و امنیت عمومی است.
سردار مهدی انصاری اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی پلیس کهگیلویه و بویراحمد تاکید بر رویکرد جامعه محوری است و در این راستا از تمامی ظرفیت های موجود برای تحقق این مهم استفاده خواهد کرد.
وی ابراز داشت: یکی از هدف گذاری های اصلی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در انجام مأموریت های پلیسی خود کسب رضایتمندی مردم است.
سردار انصاری گفت: برخورد قاطع با جرایم مشهود و منافی عفت، اخلالگران نظم و امنیت عمومی و مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت های مهم نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است.
سردار انصاری افزود: بیش از پنج تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر از مهرماه سال گذشته تاکنون در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال میزان کشف جرم به نسبت پرونده‌های ارسالی به پلیس فتای این استان 92 درصد بوده است.
در این مراسم از برخی خیران امنیت، همیاران پلیس، خانواده شهدای نیروی انتظامی، جانبازان و بازنشستگان نیروی انتظامی در استان تجلیل شد.
3016/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز جانبازان خانواده کهگیلویه و بویراحمد نظم و امنیت نیروی انتظامی اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند. مردم من شهادت می‌دهم رئیس جمهور تنها در برابر این مراسمی که من اکنون صحبت می‌کنم قرار گرفته تا حمایت کند.

به گزارش مهر، فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می‌بندد و یکی از تهمت‌هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

او تاکید کرد: معمولا هیچ رئیس جمهوری از این کار‌ها انجام نمی‌دهد، چون اعتقاد دارد باید کاری کند که رای داشته باشد حتی اگر این رای ضربه به دین باشد، ولی این رئیس جمهور این حساب را نکرده و ایستاده تا حیا، دین، عفت در جامعه ساری و جاری باشد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت‌های خود عمل نمی‌کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهاد‌ها بخواهند به ماموریت‌های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد و می‌بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده‌ای در عرصه حجاب و عفاف باید‌ها و نباید‌ها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می‌کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.

وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند