Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در دور سوم مسابقات شطرنج بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018، چهار شکست، 4 پیروزی و سه تساوی نصیب شطرنج بازان نابینا و کم بینای کشورمان شد. در مسابقات بخش مردان و در گروه b1 حسن قدیری مقابل مهدی رومیفرد دیگر نماینده کشورمان به نتیجه تساوی رسید. عرفان محمدعلیزاده نیز برابر حریف میانماری به نتیجه تساوی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه b2 و b3 مجید باقری نماینده فیلیپین را از پیش روی برداشت و علیرضا قورچی بیگی مغلوب نماینده ای از کشور میزبان شد. امید کریمی نیز مقابل حریف هندی خود به نتیجه تساوی رضایت داد.
در مسابقات بخش بانوان و در گروه b1 ملیحه صفایی مقابل شطرنجبازی از اندونزی شکست خورد، لیلا زارع زاده نماینده هندوستان را مغلوب کرد و زهرا محمدی راد برابر نماینده کشور ویتنام تن به شکست داد.
در رقابت های گروه b2 و b3 فریبا زنده بودی از نماینده ویتنام شکست خورد و عاطفه نقوی در مقابل دیگر نماینده کشور ویتنام به پیروزی رسید. فاطمه برقول نیز مقابل حریف مالزیایی خود به برتری دست یافت.
دور چهارم این رقابت ها ساعت 14 به وقت محلی آغاز می شود.
مسابقات شطرنج نابینایان و کم بینایان با حضور 61 شطرنج باز از 10 کشور آسیایی برگزار می شود و امید می رود نمایندگان کشورمان بتوانند در روز های آتی، تعدادی از مدال های این رشته را از آن خود کنند. بیشتر بخوانید:   کسب پیروزی‌های متعدد برای نمایندگان شطرنج نابینایان

۹ پیروزی دستاورد شطرنج بازان نابینای کشور در دور نخست
مردای: امیدوارم بتوانیم چهار مدال در شطرنج کسب کنیم انتهای پیام/ پایان دور سوم مسابقات شطرنج بازی نابینایان  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید

به گزارش خبرنگار مهر؛ رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

عبدالباسط فلاحی شناگر شایسته کردستانی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

گفتنی است؛ این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

کد خبر 6096148

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم