Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@19:30:24 GMT

کیلیان امباپه؛ هنر پوکر در 13 دقیقه!

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۵۹۵۳

کیلیان امباپه؛ هنر پوکر در 13 دقیقه!

نیمار از بارسا به پاری سن ژرمن پیوست تا از زیر سایه لیونل مسی خارج شود اما حالا در پاریس هم در سایه یک ستاره دیگر قرار گرفته؛ کیلیان امباپه.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در وقت های تلف شده دیدار پاری سن ژرمن مقابل نیم المپیک، امباپه که از تکل های پرتعداد بازیکنان حریف خسته شده بود، تژی ساوانیر را هل داد و کارت قرمز گرفت، بسیاری به یاد سرنوشت ناکام ستاره هایی افتادند که عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی را به دست آورده بودند؛ ستاره هایی که بعد از کسب این جایزه، نتوانستند مسیر پرافتخارشان را مانند قبل ادامه بدهند؛ از لوکاس پودولسکی تا پل پوگبا که اگرچه بعدها عنوان قهرمانی جهانی را به کارنامه شان اضافه کردند اما نتوانستند از لحاظ فردی، به قله های بلندتری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی سایمون کوپر، فوتبال نویس معروف انگلیسی، در یادداشتی در فایننشیال تایمز از خطر قهرمانی در جام جهانی برای یک ستاره 19 ساله نوشت؛ از اینکه بعد از بردن مهمترین جام دنیای فوتبال، شاید دیگر انگیزه ای برای ادامه وجود نداشته باشد.

اما برای امباپه، ستاره محجوب پاریسی ها، که در همین مدت کوتاه معروف شدنش نشان داده که بسیار پخته تر از رفتارش عمل می کند، زمان جبران خیلی زود از راه رسید. هرچند او به دلیل همان کارت قرمز کذایی، سه بازی تیمش را از دست داد اما یک 13 دقیقه طوفانی مقابل لیون، کافی بود تا او بار دیگر نشان بدهد که چرا به عنوان آینده دارترین ستاره فوتبال دنیا شناخته می شود.

چهار گل امباپه در دیدار دیشب تمام ویژگی های او به عنوان یک مهاجم درجه یک را در خود دارد؛ جایگیری های مناسب، ضربات دقیق، سرعت بالا، زیرکی و البته فداکاری. روی گل چهارم (گل پنجم پاری سن ژرمن) امباپه به وضوح تلاش کرد تا ضربه نهایی توسط نیمار زده شود اما توپ در یک رفت  و برگشت عجیب به خودش رسید و او هم کار را تمام کرد.

گری لینه کر، ستاره سابق بارسا و تیم ملی انگلیس و مجری فعلی برنامه Match of the day، بعد از بازی پاری سن ژرمن- لیون در توئیتر نوشت:" کیلیان امباپه امشب در 13 دقیقه، 4 گل برای پاری سن ژرمن زد. در 19 سالگی، این کار یک جورهایی مضحک است." احتمالا نیمار هم با لینه کر هم نظر است. او که برای بردن توپ طلا، بارسا را ترک کرد، حالا در پارک دو پرنس هم ستاره یک نیست. او احتمالا با ماندن در نوکمپ، خیلی زودتر می توانست به ستاره اول تیمش تبدیل شود اما در پی اس جی، او حالا زیر سایه ستاره ای است که فقط 19 سال دارد و احتمالا به این زودی ها از مسیر خارج نخواهد شد.  

 

 

 

 

 

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)

نیکلاس فولکروگ گل دورتموند مقابل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)