Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@09:18:35 GMT

صحبت های محمدرضا گلزار درمورد زیبایی اش/ ببینید

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۶۲۳۹

صحبت های محمدرضا گلزار درمورد زیبایی اش/ ببینید

‍‍‍‍‍‍

صحبت های محمدرضا گلزار درمورد زیبایی اش/ ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رضا گلزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران لحظه تحویل سال را به گلزار شهدا دعوت شدند

ایسنا/مازندران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن دعوت از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در لحظه تحویل سال نو در گلزار شهدا گفت: آماده برگزاری مراسم سال نو در فضای نورانی در جوار مطهر شهدا هستیم.

به گزارش ایسنا،«سعید کهن سال» امروز در شورای اداری بنیاد مازندران که در بابلسر برگزارشد به برنامه‌ریزی و تعهد در کار اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی را اجرا کنیم که قابلیت اجرایی داشته باشد، فرایند کار به گونه‌ای باشد که موفقیت را به همراه داشته باشد، لازمه آن این است که چرخه عمل با تفکر اتفاق بیفتد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد: در مسیر کار و ارائه خدمت، مدیریت بر ذهن و راهبری داشته باشیم، گفتمان و فن صحبت کردن خود را در مقابل مخاطب بر اساس روش‌ها و شیوه‌ها تقویت کنیم، تصمیم‌گیری‌های ما به موقع و هدفمند باشد.

این مسئول اذعان کرد: عملکرد خوب در سایه مطالبه‌گری و مشارکت جویی محقق می‌شود، همه ما باید در جهت حل مشکلات جامعه معزز ایثارگری با نگاه مطالبه‌گری در دستگاه‌ها ورود پیدا کرده و دستگاه‌های اجرایی را ملزم به اجرای قوانین مغفول مانده در ارتباط با دغدغه‌های این عزیزان کنیم.

کهن سال، ضمن دعوت از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در لحظه تحویل سال نو در گلزار شهدا، افزود: برای تحویل سال نو تمهیدات لازم از قبیل تعویض پرچم مزار شهدا، شستشوی قبور مطهر شهدا، اطلاع رسانی، پخش تیزر و ... در تمامی گلزارهای شهدای مازندران اندیشیده است و آماده برگزاری مراسم سال نو در فضای نورانی در جوار مطهر شهدا هستیم.

این مسئول با تأکید بر دیدار از جامعه معزز ایثارگری، گفت: ۵۰درصد از همکاران بنیاد ما در مازندران در ایام نوروز از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دیدار می‌کنند، البته مدیران دستگاه‌ها دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و احصاء مشکلات آنان را در سال جدید به ویزه در ایام نوروز در اولویت قرار دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پایان سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان بنیاد مازندران در جهت ارائه خدمت صادقانه و خالصانه به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران قدردانی کرد و گفت: در سال جدید با انرژی بیشتر و روحیه‌ای مضاعف خدمات شایسته‌ای به جامعه معزز ایثارگری ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (عکس) دوئل پدلی رضا گلزار و ستاره سابق تیم ملی فوتبال
  • خانواده‌های شهدا و ایثارگران لحظه تحویل سال را به گلزار شهدا دعوت شدند
  • (عکس) اولین تصویر از محمدرضا احمدی در کانادا
  • (عکس) اولین تصویر از محمدرضا احمدی در کانادا / مجری صداوسیما برای همیشه از ایران رفت؟
  • تشییع مادر شهید علوی در دزفول
  • درگذشت پدر شهیدان «یوسف زاده»
  • کاشت ۵۰۰ اصله نهال در مسیر گلزار شهدای گمنام شهرستان خواف
  • حال و هوای گلزار شهدای روستای توآباد در روز‌های پایانی سال + تصاویر
  • درگذشت مادر شهید علوی در دزفول
  • تراکتور با قدرت وارد نقل و انتقالات شد!