Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - باشگاه تراکتورسازي طي نامه‌اي به سازمان ليگ درخواست کرد از فعاليت مدارس فوتبال جعلي با نام تراکتورسازي ممانعت صورت گيرد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه تراکتورسازي، عليرضا اسدي مديرعامل باشگاه تراکتورسازي طي نامه‌اي به سازمان ليگ با اشاره به بند 1 ماده 3 آيين‌نامه مدارس فوتبال درخواست کرد تا از فعاليت مدارس فوتبال جعلي با سوءاستفاده از نام و برند تراکتورسازي ممانعت صورت بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رونوشت اين نامه به اداره کل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي و هيات فوتبال استان نيز ارسال شد. 
در متن اين نامه آمده است:
جناب آقاي حيدر بهاروند
رياست محترم سازمان ليگ فوتبال برتر
سلام‌عليکم
احتراماً همان‌طور که مستحضريد، آکادمي‌هاي فوتبال و همچنين تيم‌هاي رده‌هاي سني مختلف با رعايت ضوابط مندرج در آيين‌نامه مدارس فوتبال و يا هيأت‌هاي استاني، از اداره کل ورزش و جوانان و هيئت فوتبال استان مجوزهاي لازم را اخذ مي‌نمايند. همچنين اگر هر يک از موارد يادشده بالا بخواهند به نام يک باشگاه مطرح فعاليت نمايند لازم است مطابق بند 1 ماده 3 آيين‌نامه مدارس فوتبال معرفي‌نامه و مجوز رسمي از آن باشگاه را کسب نموده و ارائه نمايند.
بر اساس گزارش‌هاي دريافتي و بررسي‌هاي انجام‌شده برخي افراد حقيقي و حقوقي بدون اخذ مجوزهاي لازم از اين باشگاه نسبت به تأسيس و راه‌اندازي مدارس فوتبال به نام تراکتورسازي اقدام کرده‌اند و حتي در بعضي موارد نيز افراد سودجو با سوءاستفاده از اعتماد عمومي به علت بهره‌مندي از نام و برند تراکتورسازي آن‌هم به شکل غيرقانوني و بدون اطلاع باشگاه مرتکب تخلفات اخلاقي، حقوقي يا مادي شده‌اند.
لازم به يادآوري است که با توجه به مالکيت مادي و معنوي باشگاه تراکتورسازي نسبت به نام و نشان اين باشگاه، هرگونه بهره‌برداري و به‌کارگيري اسامي با پيشوند و يا پسوند تراکتورسازي، فقط در صورت اخذ مجوز و معرفي‌نامه از طرف اين باشگاه امکان‌پذير خواهد بود و خاطيان امر از طريق مراجع قانوني مورد پيگرد قرار خواهند گرفت.
خواهشمند است مراتب فوق را به مبادي ذي‌ربط ابلاغ فرماييد.
دکتر عليرضا اسدي
مديرعامل و عضو هيئت‌مديره
* همچنين يونس باهنر مدير آکادمي در اين خصوص اظهار داشت: مدارس فوتبال باشگاه تراکتورسازي شعبه خيابان پرواز در تبريز به مديريت خليل احمدزاده، شعبه حکم‌آباد تبريز به مديريت اميرعلي احمدزاده و شعبه صداوسيماي خيابان ارتش تبريز به مديريت ناصر چرتابيه داراي مجوز قانوني از باشگاه هستند.
وي با اشاره به ادامه فعاليت مدارس فوتبالي که از سال گذشته داراي مجوز هستند، خاطرنشان کرد: علي ميرشفيعيان و مهرداد خادمي در شعبه البرز (کرج) داراي مجوز فعاليت از سوي باشگاه تراکتورسازي تا پايان سال 97 هستند.
مدير آکادمي باشگاه تراکتورسازي تأکيد کرد: شعبه اصلي مدارس فوتبال باشگاه تراکتورسازي نيز در محل باشگاه داير بوده و مدارس فوتبال باشگاه تراکتورسازي شعبه ديگري به‌غير از نمايندگي‌هاي مذکور ندارد و از عموم فوتبال دوستان دعوت مي‌شود در صورت مشاهده هرگونه سوءاستفاده از نام و برند باشگاه تراکتورسازي، باشگاه را در جريان موضوع بگذارند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این همایش گفت: آمار‌های غیر رسمی در کشور نشان می‌دهد سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در کشور انجام می‌شود که بسیار نگران کننده است و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

ذاکریان افزود: سال ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین موسسه نفس از مشهد شروع به فعالیت کرد و تا الان بیش از ۳۰۰۰ مورد جلوگیری از سقط عمد جنین در کشور توسط این موسسه انجام شده است.

وی بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی؛ سند منتشرشده جعلی است
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند