Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@07:48:14 GMT

چگونه تیتر هماهنگ با معیارهای سئو انتخاب کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۶۵۸۱

چگونه تیتر هماهنگ با معیارهای سئو انتخاب کنیم؟

فرض کنید قصد تولید محتوایی درباره "مدیریت فروش" را داریم و واژه کلیدی اصلی موردنظر ما "مدیریت فروش" است. با این وجود باید توجه کنید که قصد داریم علاوه‌بر ترافیک جستجوهای مرتبط با این واژه، ترافیک جستجوهایی که شامل عبارات دنبال‌دار مرتبط با این واژه اصلی می‌شود را نیز به سایت خود هدایت کنیم.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌عنوان مثال با جستجوی "مدیریت فروش" در گوگل چندین پیشنهاد دیگر مرتبط با این عبارت کلیدی مانند "فرایند مدیریت فروش" به شما پیشنهاد داده خواهد شد. این عبارات، عبارات مرتبط با "مدیریت فروش" هستند که جستجوهای پرتکراری داشته‌اند.

درصورت تمرکز صرف روی واژه کلیدی اصلی، آن بخش از ترافیک‌ها را که نزدیک و مرتبط با عبارت کلیدی اصلی بود از دست می‌دهیم. برهمین اساس بهتر است عنوانی مشابه عنوان زیر را برای محتوای خود برگزینیم:

"مفهوم، فرایند، استراتژی‌ها و منابع مربوط به مدیریت فروش"

این عنوان عبارات کلیدی مثل "مفهوم مدیریت فروش"، "استراتژی‌های مدیریت فروش" و "منابع مدیریت فروش" را نیز پوشش خواهد داد.

این موضوع مثالی از بکارگیری اصلاح‌کننده‌های (modifiers) سئو است. با این حال امروزه با کمک Hummingbird و Post Rankbrainگوگل آنقدر هوشمند شده که می‌تواند تشخیص دهد عبارات کلیدی مانند "مفهوم مدیریت فروش" و "استراتژی‌های مدیریت فروش" می‌توانند در قابل یک عبارت کلیدی یکسان همدیگر را پوشش دهند.

بر همین اساس برای پوشش دادن موضوعات مختلف مجبور به نوشتن مقالات متعدد با عنوان‌های مختلف نیستیم. به‌سادگی می‌توان با اضافه کردن اصلاح‌کننده‌ها به عنوان مقاله تمام عبارات کلیدی مرتبط با موضوع مقاله خود را پوشش داد.

عنوان‌های جذاب‌تری انتخاب کنید

یکی از نکات رایجی که می‌توان دررابطه‌با بکارگیری عبارات کلیدی در صفحات اینترنتی پیدا کرد استفاده از عبارات کلیدی مشابه در عنوان هر بخش (تگ‌های H1, H2 ,H3) است.

پیشنهاد ما این است که عبارات کلیدی را در قالب پرسش استفاده کنید. به‌عنوان مثال به جای عبارت "مفهوم مدیریت فروش" می‌نویسیم:

"مدیریت فروش به چه معنا است؟"

با افزایش استفاده کاربران از موتورهای جستجو و گوشی‌های هوشمند، به مرور زمان عادت‌های آنها در جستجو نیز تغییر کرده است. این روزها افراد به‌جای نوشتن عبارات کلیدی در کادر جستجوی گوگل، مشکل خود را در قالب یک سوال بیان می‌کنند.

با سوالی کردن عنوان متن خود به‌خوبی قادر خواهید بود که این افراد را هدف قرار دهید. در ضمن توجه داشته باشید که نیازی به استفاده مکرر از عبارات کلیدی در تمامی عناوین متن نیست. این موضوع تنها باعث ایجاد این تصور خواهد شد که در بهینه‌سازی صفحه خود اغراق کرده‌اید.

اگر شما به دنبال یافتن راهی هستید تا در مدت زمان کوتاهی به قله‌های گوگل برسید، می‌توانید از خدمات اداره بازرگانی ایسنا بهره ببرید.

اداره بازرگانی ایسنا آمادگی دارد در زمینه‌های سئو، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی دیجیتال به شرکت‌ها و برندهای ایرانی مشاوره و خدمات تضمینی ارایه دهد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۸۳۶۳۱ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازاریابی محتوا تولید محتوا سئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش این استان گفت: امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز وتا ۲۲ خردادماه ادامه دارد. .یونس محمودزاده افزود: در پایه نهم سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی هماهنگ کشوری و بقیه دروس هماهنگ استانی هستند. وی افزود: آزمون نوبت دوم پایه‌های هفتم وهشتم نیز از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد. همچنین برنامه امتحانی پایه‌های هفتم وهشتم هماهنگ استانی و سوالات هماهنگ شهرستانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • سیاست های دو گانه غربی در قبال مسئله اسرائیل غاصب و فلسطین
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی