Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, حجت الاسلام کرمی در کمیسیون جرائم خاص استان گفت: در هفته‌های اخیر، ۱۷ نفر که به کامیون داران تعرض کرده بودند، دستگیر شدند که پرونده آنان در مرحله مقدماتی است و پس از تکمیل برای صدور حکم، به دادگاه ارسال می‌شود.
وی اضافه کرد: دستگیر شدگان مطالبات صنفی ندارند و برخی نیز صاحب کامیون و یا راننده وسایل نقلیه نیستند بلکه افرادی هستند که با تحریک دیگران می‌خواهند اوضاع را متشنج جلوه دهند و امنیت جاده‌ها را مختل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست دادسرای قزوین افزود: بر حسب وظیفه اشد مجازات را برای آنان تقاضا خواهیم کرد و اگر محاربه آن‌ها محرز شود احکام سنگینی همچون اعدام در انتظار آن‌ها خواهد بود.
حجت الاسلام کرمی گفت: دستگاه قضایی بدون اغماض با افرادی که امنیت رانندگان را بر هم می‌زنند و با سوء استفاده از وضعیت موجود ناامنی ایجاد می‌کنند برخورد خواهد کرد.
حجت الاسلام کرمی افزود: مشکلات صنفی در امور حمل و نقل باید به صورت قانونی پیگیری شود و با اعتصاب و اقداماتی از این دست به نتیجه نخواهند رسید.
وی اضافه کرد: بخش زیادی از این اتفاقات جنگ روانی برای اخلال در امنیت کشور است و واقعیت خارجی ندارد که باید در این باره هم اصناف و هم مردم هوشیار باشند.
حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت حمل‌ونقل استان در آرامش است، افزود: طبق پیگیری‌های صورت گرفته حجم زیادی لاستیک از بنادر به مقصد شهر‌ها بارگیری شده است و باید درباره سهمیه توزیع لاستیک در استان نیز تدابیری مشخصی اندیشیده شود تا کامیون‌داران بتوانند نیاز خود را از مغازه‌ها تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دادسرا استان قزوین کامیون داران حکم مجازات دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

 

به گزارش تابناک، رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری در این استان از احتمال سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • ببینید | کامیون بستنی بدون راننده!
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض