Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، دکتر زهرا مصطفوی، دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین و فرزند بزرگوار حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت انتخاب "زیاد النخاله" به دبیرکلی جدید جنبش جهاد اسلامی فلسطین، پیام تبریکی صادر کرد.
 
متن پیام دکتر زهرا مصطفوی بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر مجاهد، زیاد النخاله
سلام علیکم
 
انتخاب جنابعالی به عنوان دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تبریک گفته و آرزومندیم که خدای متعال به شما همچون رهبران گذشته آن جنبش مبارز و ظلم ستیز توفیق اداره این جریان ایمانی را در جهت آزادسازی کامل سرزمین فلسطین و قدس شریف عطا نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
زهرا مصطفوی
رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در حوادث با هلال‌احمر بی‌نظیر است / فعالیت ۳ میلیون داوطلب

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: داوطلبان این جمعیت در سراسر کشور به معنای واقعی کلمه ایثارگر هستند و از جان خود می‌گذرند تا مردم را نجات دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، یعقوب سلیمانی اظهار کرد: امروز به مناسبت نهم می، سالروز تأسیس صلیب سرخ جهانی و صد و دومین سالروز تشکیل هلال احمر کشور، گردهم آمده‌ایم و این گردهمایی در شرایطی است که بیش از هفت ماه است که به‌رغم کنوانسیون‌های بین‌المللی امروزه مردم مظلوم نوار غزه ناجوانمردانه به شهادت می‌رسند.

وی افزود: هفته هلال احمر سال جاری از سال‌های گذشته متفاوت برگزار خواهد شد، در واقع مصادیق و نکاتی با همت همه عزیزان تدوین شده که می‌تواند به عنوان برنامه‌هایی که محصولی را به همراه داشته باشد به آن تکیه کنیم؛ نشاط، امید، مردم‌داری، دوستی، اخلاق‌مداری و نتایج آن خواهد بود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: روز گذشته در اولین روز از هفته هلال احمر، در مترو تهران که روزانه صدها هزار تردد دارد نمایشگاه عکس برپا شد، در پی هر عکس داستان‌هایی پنهان بود که امدادگران ما چگونه از جان خود برای حفاظت از مردم می‌گذرند، افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای هلال احمر در دریاچه خلیج فارس، مانور توانمندی جمعیت هلال احمر با سه بالگرد که نحوه کمک و نجات به افرادی که در سیل گرفتار شده‌اند نیز از جمله برنامه‌های روز گذشته بود.

سلیمانی ادامه داد: فردا یادواره شهدای امدادگر را داریم، این شهدا بسیار مظلوم واقع شده‌اند، اما معنای ایثار را به همه نشان دادند، ایثار یعنی اقدامات امدادگران و افرادی مانند شهید علی لندی خود را به دل آتش می‌زند تا دیگر افراد را نجات دهد.

وی با اشاره به اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر و مشارکت آنان در کمک به هم‌نوعان خود گفت: بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان پول نقد توسط مردم برای کمک به مردم غزه جمع شد، همچنین ۶۷ میلیارد کمک نقدی و غیرنقدی در سیل‌های اخیر کشور، توسط مردم به هلال احمر اهدا شد و تمام این موارد نگاه فداکاری است و باید ترویج داده شود، باید بگویم که مشارکت مردم در حوادث با هلال‌احمر بی نظیر است و امید است با همت و تلاش سه میلیون داوطلب در تمام حوادث و اتفاقات سربلند عمل کنیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات نجات یسنا دختر گلستانی اضافه کرد: مجموعه ما باید چابک‌تر شود، اما باید مشارکت تخصصی مردم را غنا ببخشیم تا در برنامه‌های مردم محور از آنها در جهت نجات جان افراد استفاده کنیم، همانند عملیات نجات یسنا که یک فرد با وسیله شخصی به کمک هلال آمد و توانست این دختر را به آغوش مادرش باز گرداند، همچنین از داوطلبان می‌خواهم حضور پرشور خود را همانند همیشه در انتخابات به نمایش بگذارند.

کد خبر 751716

دیگر خبرها

  • حماس تنها آمادگی رایزنی درباره پیشنهادی را دارد که پذیرفته است
  • مشارکت مردم در حوادث با هلال‌احمر بی‌نظیر است / فعالیت ۳ میلیون داوطلب
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • «حسین» و «فاطمه» بیشترین نام پسران و دختران در بوشهر است
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد توافق آتش‌بس لغو نشده/رفح مانور ناموفق اسرائیل است
  • رئیس دیوان عالی کشور : در فضای مجازی باید از ارزش های اسلامی دفاع کنیم
  • در فضای مجازی باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس