Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:28:46 GMT

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند استعفا داد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۶۸۷۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند استعفا داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، دکتر کاظم قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در دیدار با وزیر بهداشت، متن استعفای خود از سمت ریاست دانشگاه را به وی تقدیم کرد.

قائمی با توجه به قبولی در دستیاری رشته جراحی مغز و اعصاب از مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند استعفا داده است. وی در نامه استعفای خود اعلام کرده است که کماکان در منطقه محروم بیرجند و خراسان جنوبی در عرصه درمان و آموزش و پژوهش در خدمت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت نیز در نامه ای با تشکر از تلاش های وی برای ارتقاء رتبه علمی و پژوهشی و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و در سطح استان خراسان جنوبی با استعفای وی موافقت کرده است.

کد خبر 4424123

منبع: مهر

کلیدواژه: استعفا دانشگاه علوم پزشکی بیرجند وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی حکم انتصاب سازمان سنجش دانشجویان ایرانی خارج از کشور پذیرش بدون آزمون وزارت بهداشت پذیرش دانشجو مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های ایران خوابگاه دانشجویی منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، شادی پریدر که سرپرستی فدراسیون شطرنج را بر عهده دارد، روز سه شنبه با حضور در وزارت ورزش استعفای خود را اعلام کرد. این استعفا در فاصله یک روز مانده به پایان نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شطرنج انجام شد.

در واقع پریدر تصمیم به استعفا گرفت تا بتواند برای ورود به انتخابات فدراسیون شطرنج نام نویسی کند. در همین زمینه او امروز چهارشنبه (۲۹ فرودین) با حضور در وزارت ورزش نشستی با کیومرث هاشمی وزیر ورزش برگزار کرد اما در پایان این نشست از تصمیم خود برای استعفا منصرف شد و آن را پس گرفت.

شادی پریدر در گفت و گو با خبرنگار مهر با تایید این مطلب گفت: استعفای خود را روز سه شنبه اعلام کردم اما امروز در نشست با وزیر ورزش در رابطه با آن و موضوعات مرتبط با شطرنج و انتخاباتش صحبت کردم.

وی تاکید کرد: صحبت های زیادی در نشست با وزیر ورزش مطرح شد. در نهایت با توصیه های وی و در نظر گرفتن آنچه به نفع شطرنج است، تصمیم بر این شد تا استعفای خود را پس بگیرم و ماموریتم برای رسیدگی به شطرنج و مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات زودتر آن را انجام دهم.

پریدر ابراز امیدواری کرد که پروسه بررسی صلاحیت کاندیداها زودتر انجام شود و در اولین فرصت مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صحبت های شادی پریدر در مورد استعفایش از سرپرستی فدراسیون شطرنج و نشستی که در همین زمینه امروز با کیومرث هاشمی داشته است، در حالی مطرح می شود که سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی امروز فدراسیون ورزش های سه گانه با تکذیب استعفاری پریدر اعلام کرده که «تا به امروز هیچ خبری مبنی بر استعفای وی به دستم نرسیده است و پریدر را به عنوان سرپرست فدراسیون می شناسم.»

صحبت های پریدر اما حاکی از استعفایی بوده که روز گذشته آن را اجرا کرده بود.

کد خبر 6081064

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت