Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@02:11:17 GMT

مدل های آرایش چشم ساده و لایت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۷۲۸۱

مدل های آرایش چشم ساده و لایت

چشم‌ها عضو مهمی در صورت هستند که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند، در میکاپ صورت هم چشم‌ها حرف اول را میزنند و باید بیشترین تلاش تان را برای زیباتر شدن چشم‌ها بکنید. آرایش چشم ساده نسبت به آرایش‌های غلیظ طرفداران بیشتری دارند، زیرا بسیاری از خانم‌ها دوست دارند در عین سادگی زیبا باشند، آرایش چشم ساده و لایت چشم‌ها را جذاب و گیرا میکند پف زیر چشم، تیرگی دور چشم، پلک افتاده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را مخفی میکند همچنین اگر چشم‌های ریزی داشته باشید میتوانید با ترفند‌های آرایشی آن‌ها را درشت نشان دهید.

در آرایش چشم ساده معمولا از سایه چشم‌هایی به رنگ‌های ملایم مانند صورتی، گلبهی، یاسی، هلویی به مقدار بسیار کم استفاده میشود همچنین در این سبک آرایش چشم خط چشم خیلی دنباله دار و پهن نیست بلکه بسیار نازک و کوتاه کشیده میشود.                  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی آرایش چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر لامپ‌های سوخته: یک ترفند کاربردی و ساده (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) تعمیر کنترل تلویزیون با الکل و ورق قرص (فیلم) تکنیک کاربردی تعمیر پارگی شلوار جین (فیلم)

دیگر خبرها

  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • هیچ رسانه بی‌طرفی در جهان نداریم/ دیپلماسی رسانه‌ای ۳ جزء دارد +فیلم
  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم
  • تعمیر لامپ‌های سوخته: یک ترفند کاربردی و ساده (فیلم)
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی
  • پنج نوشیدنی ساده برای رهایی از کبد چرب
  • طرز تهیه کیک شکلاتی فقط در ۷ دقیقه (فیلم)