Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، يک مسئول اندونزی روز دوشنبه در صفحه توئیتر خود تصاویری ماهواره‌ای از لحظه وقوع زمین لرزه شدید ده روز پیش در شهر پالو در جزیره سولاوسی، در شمال این کشور منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، فیلم ویدئویی ماهواره‌ای ۱۲ ثانیه‌ای از لحظه وقوع زمین لرزه و رانش زمین در شهر پالو که سوتوپو پوروو نوگروهو (Sutopo Purwo Nugroho) رئیس اداره روابط عمومی شورای ملی مدیریت فجایع طبیعی اندونزی منتشر کرده است، نشان می‌دهد که صد‌ها خانه در مدت چند ثانیه ویران می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس آخرین آمار رسمی اعلام شده، زمین لرزه هفت و نیم ریشتری که ۲۸ سپتامبر (جمعه گذشته) در جزیره سولاوسی روی داد، حدود دو هزار کشته، بیش از پنج هزار ناپدید و بیش از ۵۹ هزار آواره برجای گذاشته است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تصاوير ماهواره زمين لرزه سولاوسي اندونزي رانش پالو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • قلعه خواجه لرزید
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن