Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@15:09:19 GMT

31 نمایشگاه دستاوردهای کودکان در گیلان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۷۴۵۱

31 نمایشگاه دستاوردهای کودکان در گیلان گشایش یافت

اسفندیار ضیائی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه ها در مراکز 31 گانه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان های مختلف استان برای بازدید علاقمندان دایر شده است.
وی با اشاره به برگزاری 65 عنوان برنامه به مناسبت هفته ملی کودک در گیلان اظهار داشت: اجرای نمایش کودکان و نوجوانان، دیدار و تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم با مشارکت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری، برپایی ایستگاه های نقاشی با عنوان ایرانی آباد با کودکانی شاد، عیادت بیماران بستری در بیمارستان ها و بازدید رایگان کودکان مراکز و مدارس گیلان از پناهگاه حیات وحش سلکه صومعه سرا از جمله این برنامه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضیائی بیان داشت: کارگاه سلامت و بهداشت برای کودکان، عضویت رایگان کودکان در شانزدهم مهر به مناسبت روز جهانی کودک در مراکز کانون، اجرای تور رشت گردی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، برگزاری مسابقه های ویژه کتابخوانی، نقاشی و کاردستی و برگزاری مسابقه استانی قصه گویی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی از جمله دیگر برنامه ها به مناسبت هفته ملی کودک در استان گیلان است.
در زمان حاضر، چهار کتابخانه پستی در رشت، تالش، آستارا و لنگرود، دو مرکز فراگیر در رشت و رودسر، کتابخانه سیار روستایی در آستارا و رستم آباد و کتابخانه سیار شهری در رشت فعال است.
بر اساس آخرین آمار، بیش از 65 هزار کودک و نوجوان در 31 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.
14 تا 20 مهرماه هفته ملی کودک نام گرفته است. امروز شانزدهم مهرماه مصادف با هشتم اکتبر روز جهانی کودک نام گرفته است.
7286/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز استان گیلان شهرداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودک و نوجوان کودکان اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی جمشیدی ظهر سه شنبه در آئین تجلیل از هنرمندان برتر بسیجی استان افزود: این سازمان دوهزار عضو در استان دارد و فعالیت‌هایی مانند کارگاه‌های توانمندسازی همچون عکاسی، بازیگری برای هنرمندان بسیجی داشته و نشست هم اندیشی هنرمندان نیز در راستای توانمند سازی هنرمندان بسیجی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این راستا به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در آئینی از هنرمندان برتر بسیجی استان تجلیل شد.

جمشیدی افزود: در این آئین یاد و خاطره شهید هنرمند مرتضی آوینی که در بیستم فروردین ماه در منطقه فکه خوزستان در حین فیلم برداری به شهادت رسیده بود و همین طور شهید شاخص بسیج هنرمندان کشور شهید «مجید فریدفر» گرامی داشته شد.

وی تصریح کرد: آئینی نیز به مناسبت سالروز تأسیس بسیج هنرمندان در بیستم فروردین ماه برگزار شد و مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان، مسئولان انجمن‌های ادبی هنری و مسئولان فضای مجازی بسیج هنرمندان تجلیل شدند.

کد خبر 6079914

دیگر خبرها

  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • نمایشگاهی که سکوت در برابر شهادت کودکان غزه را محکوم می‌کند
  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد
  • گشایش نمایشگاه عکس مردم دَرّوددر نیشابور
  • گشایش نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور