Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@16:36:38 GMT

گشایش نمایندگی بهزیستی در بایگ

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۷۴۸۷

گشایش نمایندگی بهزیستی در بایگ

مجتمع بهزیستی سعادت بایگ به عنوان نمایندگی بهزیستی تربت حیدریه با هدف تسهیل درارائه خدمات به افراد تحت پوشش بهزیستی افتتاح شد.

به گزارش قدس آنلاین، معاون پشتیبانی بهزیستی خراسان رضوی درمراسم افتتاح این مجتمع گفت: باگشایش نمایندگی بهزیستی در بایگ افتتاح این مجتمع کلیه خدمات ارائه شده به افرادتحت پوشش توسط بهزیستی درشهربایگ انجام می شود ودیگرنیازی به رفت و آمد این افراد به مرکز شهرستان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن توحیدی مقدم افزود: درحال حاضر با هدف شناسایی وارائه خدمات به روستائیان و جمعیت عشایر استان، ۸۰۰ تسهیل گرروستایی و ۸۰ تسهیل گرمیانی فعالیت می کنند.

وی گفت: درهمین راستا ۲۸ هزارکودک درمهدهای روستایی استان پذیرش شده اند که پارسال  برای اجرای طرح یک وعده غذای گرم  دراین مهدها حدود ۹۱ میلیاردریال اعتبار اختصاص پیدا کرد.

رئیس بهزیستی شهرستان تربت حیدریه نیز دراین مراسم گفت: ۲۸۰معلول دربخش بایگ زندگی می کنند و تا به حال این افراد با وجود معلولیت برای رفع نیازهای خود درحوزه بهزیستی به تربت حیدریه مراجعه می کردند که با بازگشایی این مجتمع افراد، دیگر دغدغه رفت و آمد نخواهند داشت.

"زهره اقبال نیا"  افزود: درکنار این مجتمع ۴ مهدکودک فعال هستند که کار آموزش ۴۰ کودک روستایی این بخش را برعهده دارند.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مددجویان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور دکتر فراهانی مدیر ارتباط با صنعت و معاونین تحقیقات سازمان اتکا در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

تفاهم‌نامه مذکور اسفند سال ۱۴۰۲ با هدف حل مسائل، رفع نیازها و کمک به هوشمندسازی سازمان اتکا منعقد شده بود.

در ابتدای جلسه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف از قبیل پارک نوآوری و مجتمع فناوری متناسب با ماموریت و نیازمندی‌های سازمان اتکا معرفی شد.

سپس اقدامات انجام شده از زمان امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص جلسات و بازدیدهای برگزار شده و نیازمندی‌ها و پیشنهادهای انجام پروژه تهیه شده مطرح شد.

در پایان دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل مجتمع فناوری استاد رضا روستا آزاد افتتاح شد.

کد خبر 6087739

دیگر خبرها

  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • گشایش غرفه هنر ایران در ونیز/ رژیم صهیونیستی از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • افتتاح نمایندگی میوند بانک در کابل
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد