Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی، امام‌جمعه شهرستان تاکستان روز گذشته، 15 مهرماه در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا خار چشمی در چشم دشمنان بوده است و همواره در تلاش برای زانو در آورده این نظام بودند ولی به لطف خدا انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام به پیروزی رسید و در ادامه به دست خلف صالح ایشان دستاوردهای بزرگی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و انقلابی با تکیه‌ بر ایمان به خدا و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی را به قله‌های افتخار رسانده‌اند.
امام‌جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: امروز به برکت ایثار جوانان و خون هزاران شهید ‌میان کشورهای منطقه ایران اسلامی جزیره امن و ثبات است، چراکه استکبار جهانی در ۳۸ سال گذشته با توطئه، تحریم و تهدید همواره در تلاش برای مقابله با ایران اسلامی بوده ولی تاکنون موفق نشده است.
آیت‌الله اسلامی بیان کرد: مردم ایران اسلامی علی‌رغم وجود برخی مشکلات در جامعه که باید رفع شود نشان دادند که با همه فشارها و تهدیدات هنوز به اهداف انقلاب پایبند و علاقه‌مند هستند.
وی تصریح کرد: امروز ایران نقش عمده‌ای را در تحولات و معادلات جهان ایفا می‌کند و این نقش بزرگ ناشی از استکبارستیزی و زیر بار ظلم نرفتن و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان ملت ایران بدانند که اولویت جدی ملت ایران در تمام عرصه‌های مختلف دشمن‌شناسی و مبارزه با توطئه‌های دشمنان است.
امام‌جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: تهدید رؤسای جمهور آمریکا در طول انقلاب اسلامی و در برهه‌های مختلف معلول ترس آن‌ها از عظمت ملت ایران است و همه دنیا شاهد هستند که چگونه در اجتماع باشکوه بسیجیان پاسخ دندان‌شکنی به تهدید و اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا دادند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین قرآن خبرگان تاکستان طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است

سفیر و نماینده ویژه ایران در افغانستان با اظهار اینکه تروریسم تهدیدی مشترک برای دو کشور است، تصریح کرد افغانستان را شریک ایران در مبارزه با تروریسم می‌دانیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان در پیامی در «ایکس» نوشت: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه طالبان شریک ایران در مبارزه با تهدید داعش است، افزود: ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز تاکید کرده بود افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد.

کاظمی قمی: کشورهای منطقه برابر تروریسم متحدانه عمل کنندصلاحیت‌های نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان مشخص باشدافغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد

 نماینده ویژه ایران در افغانستان چندی قبل در واکنش به حمله تروریستی در مسکو نیز گفته بود کشورهای منطقه باید برابر تروریسم با منشأ خارجی متحدانه عمل کنند.

پیش‌تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات تصریح کرده بود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است