Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان ، در این جشنواره نمایشگاهی شامل ۷۴ غرفه از تولیدات منبت ، فرش دستباف و محصول گردو این شهرستان برپا شده است.
فرماندار تویسرکان در نهمین همایش گردو، مبل و منبت تویسرکان گفت : بیش از ۷۰ درصد جمعیت این شهرستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در  زمینه  گردو و منبت فعالیت می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
نماینده شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی هم گفت :معرفی توانمندی تویسرکان دربخش گردو ، منبت و فرش دستباف و هچنین رونق اقتصادی در این حوزه ها از اهداف برگزاری جشنواره است.
این جشنواره به مدت ۵ روز در تویسرکان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جشنواره گردو مبل و منبت همدان شهرستان تویسرکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان شفت که با حضور مسؤولان و فرهنگیان در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد ضمن یاد و خاطر شهید استاد مطهری و امید زاده معلم فداکار شفتی و تبریک این هفته اظهار کرد: تعالی رشد و توسعه هر جامعه درگرو آموزش و پرورش صحیح است.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان این سرزمین دارند بیان کرد: رفتار و منش یک معلم باعث می‌شود که دانش آموزان آینده خود را هدف گذاری کنند.

فرماندار شفت با بیان اینکه امروزه سکانداران علم و فرهنگ معلمان هستند، ادامه داد: معلمان نقش بسیار بالایی در توسعه و پیشرفت کشور دارند و همه ما باید قدردان این قشر از جامعه باشیم.

وی آموزش و پرورش را مهم‌ترین رکن جامعه با رسالت تربیت انسان‌ها دانست و افزود: فرهنگ در هر جامعه‌ای زیربنای رشد و توسعه پایدار است و خط مشی پیشرفت را مشخص خواهد کرد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه معلم با تعلیم و نشر علم، انسان‌ها را به سوی کمال سوق می‌دهد، تصریح کرد: معلم، نقش راهبری و تربیت نسلی را برعهده دارد که در آینده‌ای نه‌چندان دور عهده‌دار مسوولیت‌های مهم آن جامعه می‌شوند.

فرماندار شفت گفت: معلمان معمار اصلی شخصیت افراد جامعه بوده و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

گفتنی است، در پایان این همایش از معلمان نمونه شهرستان شفت با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6099498

دیگر خبرها

  • ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد
  • معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • با پوست گردو، اسپیکر بلوتوث آر جی بی بسازید(فیلم)
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • همایش توجیهی آموزشی زائران حج تمتع شهرستان بیرجند
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود