Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان باحضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان و فرماندهان ارشد نیروهای نظامی و انتظامی سپاه و بسیج ، خانواده های معظم شهدا ، کارکنان تیپ و مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ مردم پایه سپاه نینوا برگزار گردید.

سردار حسین معروفی سخنران این برنامه گفت: ملت ایران ملتی هستند که پای آبرو و دین شان محکم ایستاده اند و برای اصول خود به هیچ عنوان اهل معامله نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه دعوای  دنیا با ما بر سر تفکر و اندیشه است افزود: ما ملتی هستیم که نمی گذاریم کسی با آبروی ملت ما بازی کندو  آبروی ملت خط قرمز ماست.

وی وجود سپاه و تفکر بسیجی را عامل حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و توسعه دانست و خاطر نشان کرد: ما امروز تفکر بسیج را در فلسطین و سوریه و عراق میبینیم که برگرفته از تفکر امام عزیزمان بود و حزب الله و حشد الشعبی نمونه ای از این الگو گیری هاست.

معروفی اذعان داشت: اگر امروز عزیز هستیم بخاطر وجود ولایت است و افتخار می کنیم که سپر بلای این ملت و مملکت اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه نینوا گفت: ما ولایت و اطاعت را از ائمه(ع) باید یاد بگیریم و به خدا باید توکل کنیم و به ائمه(ع) و شهدای عزیزمان توسل بجوئیم تابتوانیم آن وظیفه ای که بعهده ماست پیش ببریم.

وی در پایان یادآور شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آبرو و سپر بلای ملت و  ولایت هستند.

در پایان این مراسم از سردار علی ملک با اهدای تقدیرنامه تشکر بعمل آمد و سرهنگ عین علی نیز با حکم مسئولیت خود را دریافت کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • نوع برخورد غرب با تجمعات دانشجویی نشان از ادعاهای واهی آنها است
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود