Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی صبح دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور، دشمنان و معاندان داخلی و خارجی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در رسانه هایشان غوغایی به راه انداخته اند و از طریق رسانه‌ها و ابزار مدرن اطلاع رسانی با نظام اسلامی به ستیز می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: برای مقابله با این گونه سیاه نمایی های دشمن و بهره گیری از هرگونه تبلیغات رسانه ای، ما نیز باید با ابزار مدرن رسانه ای به مقابله با آنها برخیزیم.

وی ادامه داد: در دستورالعمل جدید شورای اطلاع رسانی چهار کمیته شامل کمیته سیاسی، کمیته اجتماعی، کمیته زیربنایی و کمیته امور اقتصادی پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: به جهت اینکه بتوانیم شورای اطلاع رسانی استان را با تشکیل کمیته ها تقویت کنیم، نیاز است که تشکیل هیات اندیشه ورز یا اتاق فکر در دستور کار قرار گیرد و جلسات نیز به طور مرتب و مستمر در موقع خود برگزار شود.

حقیقی ادامه داد: از سوی دیگر می بایست کمیته‌های چهارگانه نیز هدایت‌کننده کارها در مسیر درست و منطقی باشد و افکارسنجی صورت بگیرد و تشکیل کمیته به همین سبب صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: روسای کمیته ها موظف هستند به طور مرتب از روند کار خود در حوزه اطلاع رسانی گزارش ارائه دهد و موضوع اطلاع رسانی یکی از برنامه‌های مهمی است که باید مدیران دستگاه ها در دستور کار خود قرار دهند.

وی همچنین به دبیر شورای اطلاع رسانی استان مرکزی تاکید کرد که دستورالعمل جدید این شورا به تمامی ادارات و دستگاه های دولتی و بخش خصوصی جهت اطلاع ارسال شود.

کد خبر 4424149

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی شورای اطلاع رسانی کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان اربعین حسینی مشهد شهرکرد شیراز یاسوج گردشگری خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان محب مهر پلمب نشده است

به گزارش جام جم آنلاین، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هرگونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است