Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاحی اصل: در ۹ نقطه جنگلها و مراتع کوه سیاه چرام آتش سوزی رخ داد که در چند مرحله کنترل و مهار می شد و بعلت وزش باد مجددا شعله ور می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس فرماندار شهرستان چرام گفت: آتش سوزی جنگلها و مراتع این شهرستان که از دوشنبه شب آغاز شده بود، به طور کامل مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هادی فتاحی اصل  افزود: در ۹ نقطه جنگلها و مراتع کوه سیاه چرام آتش سوزی رخ داد که در چند مرحله کنترل و مهار می شد و بعلت وزش باد مجددا شعله ور می شد.

 

وی اظهارکرد: آتش سوزی از شب گذشته تا الان مهار شده و تنها در یک نقطه بعلت شعله ور شدن کنده های باقی مانده هنوز خاموش نشده که نیروها در حال تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی این نقطه هستند.

 

فرماندار شهرستان چرام خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۶۰ نیرو در حال تلاش برای خاموش کردن این کنده های باقی مانده هستند و تا مطمئن شدن از خاموشی کامل آتش سوزی در منطقه نیز حضور خواهند داشت.

 

فتاحی اصل عنوان کرد: در خصوص میزان خسارات وارده این آتش سوزی طی ۴ شبانه روز تصریح کرد: تاکنون میزان دقیق خسارات وارده ناشی از این آتش سوزی مشخص نیست اما برآورد اولیه نشان می دهد که تاکنون بیش از ۳۰ هکتار جنگل و مرتع در کوه سیاه چرام طعمه حریق شده که بیشتر مرتع است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، حدادیان رییس آتش نشانی بم آتش‌سوزی سردخانه نگهداری خرما بعد ازگذشت ۱۰ساعت مهار شد.

وی گفت:در این آتش سوزی بیش از ۸۰کامیون خرما در آتش سوخت و هم اکنون کار لکه گیری اتش'توسط آتش نشانان ادامه دارد.

رییس آتش نشانی بم افزود: علت آتش سوزی در حال برسی است.

دیگر خبرها

  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • کپسول آتش نشانی وسیله‌ای ضروری برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت
  • مهار حریق واحدی تجاری در اصفهان