Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: تامین امنیت ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک و برقراری امنیت راهپیمایی اربعین از اقدامات نیروی انتظامی استان است. ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد نوذری صبح امروز در جمع پرسنل ناحیه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی موثرترین نیرو در برقراری امنیت بوده که در اقصی نقاط کشور رسالت مهم و حساس امنیت و انتظام را عهده دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی انتظامی استانداری ایلام گفت: امروز مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اراده و حضور انقلابی پرسنل ناجا و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح از امنیت و انتظام مثال زدنی در منطقه برخوردار است.

وی ناجا را سازمانی پویا و چابک و به روز عنوان  و خاطرنشان کرد: پیش‌گیری از وقوع ناهنجاری‌ها و جرایم اجتماعی، نظارت بر حفظ انضباط اجتماعی، رعایت حقوق شهروندی، تعامل اجتماعی با نهادها، سازمان ها و بخش خصوصی و ارایه خدمات اجتماعی  از اقدامات موثر ناجا بوده که موجب پایداری امنیت در کشور شده است.

نوذری، امنیت را نیاز ضروری جامعه و بعد از معیشت خواند و افزود: این مهم که وظیفه ذاتی دولت‌ها است با حضور پرسنل ناجا در کشور تحقق یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خاطر نشان کرد: تامین امنیت 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، برگزاری و تامین امنیت راهپیمایی اربعین در سنوات گذشته و امسال، کاهش تصادفات و جرائم خُرد و کلان، نظم و انتظام از تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان ایلام است.

وی با بیان تعامل خوب و حسنه بین نیروی انتظامی و مجموعه اداری استان گفت: خوشبختانه هم‌اکنون تعامل خوبی بین مجموعه اداری و نیروی انتظامی استان حاکم است .

نوذری توسعه خدمات ناجا را نمونه موفقی از مردم داری دانست و یادآور شد: خدمات ناجا موجب مردمی کردن امنیت و احساس امنیت  در جامعه شده است و این مهم‌ترین اقدام است.

انتهای پیام/

 

 

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»

وزیر کشور گفت: فراجا به همه مأموران خود تأکید نموده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون حجاب با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت پذیرد و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است.

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی، وزیر کشور با تقدیر از فراجا در موضوع حجاب و پوشش اسلامی اظهار داشت: مسئله حجاب و پوشش در جمهوری اسلامی ایران از ارکان هویتی نظام و از مسلمات شرعی و قانونی است و برای این موضوع ذیل الگوی مطلوب ایرانی اسلامی سبک زندگی باید اهتمام ویژه داشت و نباید اجازه داد هنجارشکنی مغرضانه توسط عوامل دشمن که در صدد تضعیف احکام قانونی و شرعی در کشور هستند، آسان و ممکن باشد. البته در مواجهه با این موضوع مراقبت خواهد شد تا این موضوع به کانون منازعه هویتی تبدیل نشود.

احمد وحیدی با تأکید بر این نکته که طرح‌های اجراشده در حوزه حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد افزود: فرماندهی انتظامی در جهت عمل به مطالبه عمومی جامعه و در راستای ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در مقام ضابط قانونی دستگاه قضائی به وظایف محوله خود پرداخته است و همراهی اکثر قریب به اتفاق شهروندان را به همراه داشته است.

وحیدی خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید نموده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت پذیرد و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. در طی دوره اجرای طرح اخیر نیز غالب شهروندانی که مورد تذکر و یادآوری برای اصلاح در پوشش قرار گرفته‌اند همراهی بسیار خوبی داشته‌اند و فقط انگشت‌شماری از افراد قصد هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی داشته‌اند که به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • تامین ۳۶ روز از امنیت غذایی کشور بر عهده گلستان است
  • تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»
  • ایجاد امنیت در مرزهای کشور هدف مشترک دولت و مجلس/ سازمان برنامه اعتبارات لازم را تامین کند
  • شرکت ۱۴۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی اردبیل