Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد اربعین دانشگاهیان بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: امسال در قالب چهار کاروان به مراسم اربعین اعزام خواهیم داشت و اولویت خواهران و زیارت اولی‌های هستند.

وحید نظری، مسئول ستاد اربعین دانشگاهیان بسیج دانشجویی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: امسال در قالب چهار کاروان به مراسم اربعین اعزام خواهیم داشت و فعالیت‌های اصلی ما در ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان سمنان در دو زمینه اعزام کاروان و تسهیل سازی فرآیند خروج  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: در زمینه اول بسیج دانشجویی استان سمنان با همراهی و همکاری سایر واحد‌های بسیج دانشجویی مستقر در دانشگاه‌ها، در پی ایجاد و اعزام کاروان‌هایی به منظور پیاده روی اربعین است.   مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان سمنان با اشاره به بهره مندی دانشجویان از مداحان و سخنرانان در طول مسیر پیاده روی اربیعن  گفت: این کاروان‌ها بیشتر ویژه خواهران و زیارت اولی‌ها است.   وی  خاطرنشان کرد: در سال گذشته به همت بسیج دانشجویی استان، دفاتر بسیج دانشجویی در سراسر استان و دستگاه‌های مربوطه در قالب ۱۲۰۰ نفر فرآیند تسهیل خروج صورت پذیرفته است. فرآیند تسهیل خروج امسال نیز طبق اطلاع رسانی‌های انجام گرفته صورت خواهد پذیرفت.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه سمنان بسیج دانشجویی ستاد اربعین پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: با آغاز دور جدید سفر عمره پس از توقف چند ساله، با مساعدت نمایندگی ولی‌فقیه، دو کاروان از اعضای بنیاد نخبگان دانشجویان و اعضای هیئت علمی، امروز اعزام خواهند شد که امیدوارم این سفر آغاز جریان ارزشمند اعزام دانشجویان به عمره باشد.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تشرف دانشجویان به سفر عتبات و عالیات اظهار کرد: اعزام‌های اصلی پس از پایان زمان حج واجب و آغاز فصل عمره و با توافق کشور میزبان صورت خواهد گرفت، در این مرحله مشخص خواهد شد که چه تعداد سهمیه برای اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رستمی با بیان اینکه این سفر توفیق بزرگی است که نصیب دانشجویان شده است، عنوان کرد: تعداد تقاضا برای سفر به عتبات بسیار بالاست و انتخاب این دانشجویان نشان از توفیق ویژه‌ آنها دارد، دانشجویان باید قدر این لحظات ذی قیمت را بدانند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد