Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:55:34 GMT

437 نانوایی متخلف در لرستان جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۸۱۱۰

437 نانوایی متخلف در لرستان جریمه شدند

خرم آباد - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با انجام بازرسی از نانوایی های سطح استان، طی 6 ماهه نخست امسال 437 پرونده تخلفاتی برای نانوایی ها تشکیل شده است.

محمدرضا صفی خانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به استفاده روزانه شهروندان از نان و ضرورت توجه به واحدهای نانوایی در این راستا پنج هزار و 177 فقره بازرسی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به انجام 220 مورد گشت مشترک با همکاری سایر نهادها از جمله تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف اظهار داشت: در مجموع واحدهای متخلف با تشکیل پرونده به ارزش بیش از یک میلیارد و 768 میلیون و 835 هزار ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
وی تصریح کرد: بیشترین تخلف واحدهای نانوایی با 136 مورد عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بود و پس از آن کم فروشی با 132 مورد، عدم درج واحدهای نرخ نامه 53 مورد و گرانفروشی 17 مورد شناسایی شده است.
صفی خانی نداشتن پروانه، اخفا و امتناع از عرضه را از دیگر موارد تخلفاتی نانوایان برشمرد و گفت: مردم در صورت مشاهده هر یک از تخلفات عنوان شده، مراتب را با شماره 124 ستاد بازرسی بازار در میان بگذارند.
2 هزار واحد نانوایی در استان فعال است که از این تعداد، 539 واحد در خرم آباد می باشند.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت معدن تجارت بازرسي بازار نانوايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی افزود: تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره و تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

او تصریح کرد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

مرضیه یونسی افزود: فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات حکومتی استان همدان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا تاریخ ۲۱ فروردین با قوت و منطبق بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار ادامه دارد.

او تصریح کرد: از ابتدای طرح گشت بازرسی از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۸ فروردین امسال با تشکیل ۲۲۵ تیم بازرسی مشترک، از هزار و ۹۴۹ واحد صنفی بازدید و ۵۳۴ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این مدت واحد‌های صنفی متخلف ۷۴۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد