Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از المنار؛ جبهه عمل اسلامی لبنان امروز (16 مهرماه) با صدور بیانیه‌ای، عملیات یکی از جوانان فلسطینی علیه صهیونیست‌های اشغالگر در کرانه باختری و جنوب شهر نابلس را ستود و آن را پاسخ طبیعی به جنایات هر روز اسرائیل در حق فلسطینیان توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: حق طبیعی و قانونی رزمندگان فلسطینی است که به دفاع از خود برخواسته و رژیم اشغالگر، ارتش و شهرک نشینان آنها را محکوم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبهه عمل اسلامی لبنان با بیان اینکه مبارزه ملت فلسطین، مبارزه‌ای دائم و مستمر در سخت‌ترین شرایط است و تا دستیابی به پیروزی ادامه دارد، تصریح کرد: سزاوار است اینگونه عملیات‌های شجاعانه، به تحقق وحدت و صلح میان گروه‌های به ویژه دو جنبش فتح  و حماس منجر شود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده: این عملیات قهرمانانه به همه جهانیان ثابت می‌کند ملت فلسطین ملتی زنده و مقاوم است که  علی رغم کثرت قربانیان و نیرنگ نیرنگ کنندگان بر عهد و وعده خود باقی می‌ماند تا حقیقت گم نشود.

یادآور می‌شود؛ روز گدشته (15 مهرماه) یک جوان فلسطینی در کرانه باختری تجمع صهیونیست‌ها را هدف گلوله قرار داد که در پی آن دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و یک نفر دیگر نیز به شدت زخمی شد.

ارتش اسرائیل ضمن تأیید این عملیات، افزوده: جوان ۲۳ ساله فلسطینی با یک اسلحه دست‌ساز، چند نفررا هدف قرار داده و سپس متواری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن بین الملل ایکنا جبهه عمل اسلامی لبنان عملیات فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در کریات شمونا و شهرک های اطراف آن در اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی از بیم حمله پهپادی و متعاقبت آن شنیده صدای چند انفجار خبر دادند.

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مرکز نظامی المالکیه در شمال فلسطین اشغالی با موشک ضدزره هدف قرار گرفته است.

همزمان منابع خبری از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به کفرشوبا در جنوب لبنان خبر دادند.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی یک منطقه را در حدفاصل میان عیتاالشعب و القوزح در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090253

دیگر خبرها

  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید