Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:38:08 GMT

چهارمین جشنواره «دوشاب» ملکان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۸۳۶۸

چهارمین جشنواره «دوشاب» ملکان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این جشنواره با شعار ملکان پایتخت دوشاب ایران و به همت شهرداری ملکان و با حضور مسئولین محلی در ورودی شهر ملکان برگزار و دوشاب پزان این شهرستان مهارت و تجارب خود را در خصوص پخت دوشاب به حاضرین نمایش دادند.

در حاشیه جشنواره دوشاب زنان روستایی شهرستان ملکان نیز، تولیدات و توانمندی های خود و همچنین سوغات منطقه را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است دوشاب یکی از ده ها فرآوری حاصل از انگور ملکان است که همه ساله پس از پایان کار برداشت انگور و تولید کشمش، توسط زنان شهری و روستایی ملکان تولید و به مصرف خانوارهای این شهرستان می رسد.

شیره انگور(دوشاب) از جمله فرآورده های انگور است که فواید زیادی برای سلامتی انسان دارد.

متاسفانه به علت عدم بازاریابی و نبود صنایع تبدیلی و بسته بندی این محصول صرفا مصرف داخلی در ملکان دارد و در کشور ناشناخته مانده است!

کد خبر 4424227

منبع: مهر

کلیدواژه: انگور محصولات کشاورزی ملکان کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان اربعین حسینی مشهد شهرکرد شیراز یاسوج گردشگری خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد