Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:33:09 GMT

حذف دفترچه تامین اجتماعی در خراسان رضوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۸۴۱۰

حذف دفترچه تامین اجتماعی در خراسان رضوی آغاز شد

حمید داستانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این طرح حذف دفترچه در مراکز درمانی و بیمارستانهای متعلق به تامین اجتماعی خراسان رضوی اجرا شده بود.
وی ادامه داد: در قالب این طرح بیمه شده با ارائه کارت ملی به پزشک مراجعه می کند و بدون نیاز به دفترچه، خدمات مربوطه در داروخانه، بخشهای پاراکلینیکی، آزمایشگاه و رادیولوژی را نیز دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: طرح حذف دفترچه ابتدا در مطب پزشکان و سایر مراکز درمانی و تشخیصی متقاضی انجام می شود و به تدریج تا آخر امسال در چهار هزار مرکز طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی در خراسان رضوی عملیاتی خواهد شد.
وی افزود: هم اکنون کار آموزش پزشکان، داروخانه داران و سایر مراکز تشخیصی و درمانی زیرپوشش تامین اجتماعی خراسان رضوی برای اجرای طرح حذف دفترچه در حال اجرا است.
داستانی ادامه داد: این طرح در مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی در سطح 9 استان کشور اجرا می شود. رونمایی رسمی از این طرح بطور همزمان 22 مهر توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی انجام خواهد شد.
خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان خراسان رضوی در قالب سه بیمارستان و 16 درمانگاه و پلی کلینیک و چهار هزار موسسه طرف قرارداد مانند مطب پزشکان و داروخانه ها ارائه می شود.
3027/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان استان خراسان رضوی استان کشور پزشک تامین اجتماعی خراسان رضوی منع به کارگیری بازنشستگان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

سرهنگ خلبان برزو فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام چهار پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های کرند غرب و ماهیدشت در استان کرمانشاه و اسدآباد در استان همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در این مناطق توانستند به چهار نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این افراد به‌علت بیماری نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 6095347

دیگر خبرها

  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد