Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا - دبیر شورای تامین کیش به مشترکان بدهکار آب و برق این جزیره هشدارداد تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند در غیر اینصورت شرکت و آب و برق با هماهنگی دبیر شورای تامین، انشعاب مشترکان بدهکار را قطع خواهد کرد.

سعید پورعلی گفت: در حال حاضر بخشی از مشترکان آب و برق در جزیره کیش بدهی سنگینی به شرکت خدمات دهنده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به میزان بدهی یا تعداد این مشترکان بدهکار اشاه نکرد اما تصریح کرد: این موضوع باعث بروز مشکلاتی شده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، وی با اشاره مصوبه «ممنوعیت قطع آب و برق مشترکان کیش بدون هماهنگی دبیر شورای تامین» در جلسه این شورا توضیح داد: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و این که جزیره به عنوان منطقه ممتاز گردشگری شناخته می‌شود، شورای تامین حساسیت ویژه‌ای نسبت به موضوع آب و برق دارد. این حساسیت به این خاطر است که خدمات دهی در این حوزه با اخلال مواجه نشود و بر همین مبنا نیز شرکت آب و برق ملزم به هماهنگی با شورای تامین پیش از قطع هرگونه انشعابی شد.
پور علی ادامه داد: همین طور که ساکنان محترم جزیره شاهد بودند در اوج مصرف و قطعی سراسری برق، هیچ مشکلی در جزیره کیش به وجود نیامد و بجز موارد بسیار جزئی شاهد قطعی برق در جزیره نبودیم. از سوی دیگر روشنایی معابر و اماکن عمومی در کیش، به صورتی است که در شان مبلمان شهری در یک جزیره گردشگر پذیر است. حال برای حفظ کیفیت خدمات دهی و توسعه زیر ساخت‌ها، باید هزینه ارایه خدمات به موقع پرداخت شود تا شاهد بروز مشکلی نباشم.
پورعلی با اشاره به ماده 3 قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز مصوب 1396/3/10 مجلس شورای اسلامی گفت: به استناد این قانون مصرف کنندگان مکلف شده اند که بهای خدمات مصرفی خود را در موعد مقرر پرداخت نمایند و در غیر این صورت پس از اتمام مهلت مناسبی که از سوی دستگاه ذی‌ربط داده می‌شود خدمات آنان تا زمان پرداخت قطع می شود.
وی از همه مصرف کنندگان و مشترکان بدهکار شرکت آب و برق خواست تا نسبت به پرداخت مطالبات این شرکت اقدام کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت آب و برق بجز قطع انشعاب، ابزار کاربردی دیگری برای وصول مطالبات خود ندارد، مشترکان بدهکار باید دقت کنند که با هماهنگی دبیر شورای تامین امکان قطع انشعاب آنان وجود دارد.
وی ادامه داد: بر اساس اسناد برنامه‌های توسعه جزیره زیبای کیش، نیاز است که ظرفیت آب و برق جزیره توسعه یابد تا بتواند پاسخگوی جمعیت پیش بینی شده بر اساس اسناد توسعه‌ای باشد. این در حالی است که در حال حاضر بدهی سنگین برخی مشترکان مشکلاتی را برای شرکت آب و برق کیش به وجود آورده است و لازم است با رعایت مسئولیت اجتماعی، مشترکان بدهکار، ضمن پرداخت بدهی خود، شرکت خدمات دهنده را در ارایه بهتر خدمات یاری کنند.
1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خدمات آب و برق كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور یک هشدار سطح نارنجی و یک هشدار سطح زرد هواشناسی در سطح استان خبرداد.

مهرداد حسن‌زاده شامگاه ۱۰ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدارهای هواشناسی گفت: در روزهای آینده شرایط ناپایدار جوی و دریایی استان ناپایدار است و شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در روزهای چهارشنبه تا پنج‌شنبه این هفته خواهیم بود.

وی عنوان کرد: این سامانه با رگبار شدید باران، رعد و برق، تگرگ و تندباد لحظه‌ای همراه خواهد بود و چهارشنبه در شهرستان‌های بستک، پارسیان، جزیره کیش، جزیره لاوان، جزیره سیری، ابوموسی، بندرلنگه، حاجی آباد و تنب بزرگ بیشترین فعالیت را خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: روز پنج‌شنبه نیز این سامانه بارشی در بندرعباس، بستک، خمیر، سیریک، بندرلنگه، پارسیان، تنب بزرگ، جاسک، ابوموسی، جزیره سیری حاجی آباد، رودان، بشاگرد، قشم، کیش، جزیره لاوان، میناب و هشتبندی فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: این سامانه سبب سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، احتمال خسارت در اثر تندباد لحظه‌ای و خسارت به محصولات کشاورزی می‌شود.

این مسئول گفت: همچنین بر این اساس هشدار سطح زرد هواشناسی شاهد فعالیت سامانه بارشی در پاره‌ای از نقاط استان از صبح چهارشنبه تا آخر وقت جمعه هفته جاری خواهیم بود.

وی گفت: بر اساس این سامانه رگبار باران و رعدوبرق گاهی تندباد لحظه‌ای با احتمال تگرگ با تاکید بر سراسر استان از جمله در شهرستان‌های بندرعباس، خمیر، سیریک، جاسک، میناب، رودان، قشم، بشاگرد، حاجی‌آباد، بندرلنگه، ابوموسی، جزیره سیری، جزیره کیش، جزیره لاوان، بستک، پارسیان، تنب‌بزرگ، هشتبندی سواحل و ارتفاعات را شاهد خواهیم بود.

حسن‌زاده تصریح کرد: در نتیجه فعالیت این سامانه، آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال طغیان رودخانه‎‌های فصلی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و احتمال آسیب به محصولات کشاورزی وجود دارد.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌های فصلی، صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع خود داری شود و از استحکام سازه‌های سبک، احتیاط در ترددهای جاده‌ای، محافظت از محصولات کشاورزی اطمینان حاصل شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان‌های تابعه ضمن آمادگی کامل، هماهنگی لازم را به‌منظور فراهم‌ کردن تمهیدات لازم از جمله اطلاع‌رسانی و هشدار به‌موقع از طریق رسانه‌های محلی و رعایت نکات ایمنی به‌عمل آورند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان