Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:40:01 GMT

افشاگری هکر ایرانی علیه مسیح علی نژاد +فیلم و تصویر

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۸۵۳۱

افشاگری هکر ایرانی علیه مسیح علی نژاد +فیلم و تصویر

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرمین راد هکر انقلابی در تازه‌ترین پست منتشر شده در صفحه شخصی اینستاگرام خود درباره فعالیت مسیح علی‌نژاد در این شبکه اجتماعی دست به افشاگری زد. این هکر ایرانی که پیش از این صفحات هتاکین به اهل بیت، منافقان و گروهک های تروریستی را در اقدام انقلابی هک کرده بود، ویدئویی از خود خطاب به معصومه علی‌نژاد قمی معروف به مسیح علی نژادبه اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این فیلم درباره صفحه علی نژاد افشاگری و پشت پرده فعالیت علی‌نژاد در فضای مجازی را برای مخاطبان باز کرد. در ادامه می‌تواند آنچه را که راد در موردعلی‌نژاد منتشر کرده است در فیلم زیر ببینید.

نوشت:

"مردهای ایرانی و بگید چقدر رو ناموستون تعصب دارید ، نظرات ازاد
علینژاد از خودم شروع میكنم و حرفامو گفتم حالا نظرات مردای ایران رو راجب ناموسشون این پایین ببین و بدون فقط حجم نت هدر میدی ،به عنوان یك مرد امروزی میگم كه نامزدم بزرگ شده كشور المانه و فارسی زیاد متوجه نمیشه دوس دارم زیباییش برای خودم باشه نه واسه ملت و اون هم الان عاشق حجابشه،اهای ملت ایران بدونید كه شما باحتی نگاه كردن به پست های این فرد باعث میشید كه پستاش به اكسپلوره كلیه فالورهای شما بره،حتی اگه لایك یا كامنت نزارید،بلاك كنید تا ریزش ویدعوهاشوببینید،مسیح من ارمین رادم خودم تنها حریفتم.این داستان ادامه دارد.... ".

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سوتی من و تو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه واکنش‌‌ها به تجاوز اسرائیل به بیمارستان الشفاء

گروه‌های فلسطینی با رد روایات جعلی رژیم اشغالگر و ادعاهای بیهوده این رژیم درباره بیمارستان الشفاء و سایر بیمارستان‌ها اعلام کردند که حمله به بیمارستان‌ها در چارچوب تکمیل جنگ نسل‌کشی علیه مردم فلسطین در سایه سکوت و ناتوانی رژیم‌های عربی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گروه‌های فلسطینی در واکنش به حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مجتمع پزشکی الشفاء در غرب شهر غزه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تداوم جنایات اشغالگران علیه بخش‌های غیرنظامی غزه از جمله بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت که آخرین مورد آن بیمارستان الشفاء بود اعلام کردند: هدف قرار دادن بیمارستان‌ها در چارچوب تکمیل جنگ نسل‌کشی رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین و نقض آشکار تمام کنوانسیون‌ها و قوانین بین‌المللی است.

این گروه‌ها تاکید کردند: هدف از این جنایات دشمن کاملا روشن بوده و آن هم جلوگیری از معالجه مجروحان و بیماران و از بین بردن هرگونه شانس زنده ماندن آنهاست.

گروه‌های فلسطینی با رد روایات جعلی رژیم اشغالگر و ادعاهای بیهوده این رژیم درباره بیمارستان الشفاء و سایر بیمارستان‌ها اعلام کردند که بیمارستان‌ها و موسسات بهداشتی، مراکز غیرنظامی هستند که هیچ فعالیتی که مغایر با وظیفه و ماموریت آنها در چارچوب قوانین بین‌المللی و انسانی باشد انجام نداده‌اند.

جنبش مجاهدین فلسطین نیز در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که تداوم هدف قرار دادن و تخریب بیمارستان‌ها و آزار بیماران و کادر درمانی توسط دشمن صهیونیستی جنایت جنگی است که با حمایت آمریکا و در سایه سکوت و ناتوانی سازمان‌های بین المللی انجام می‌شود.

حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان «الشفاء» غزه

در ادامه این بیانیه آمده است که ما دولت آمریکا، دولت‌های غربی، رژیم‌های عربی و نظام ناتوان بین‌المللی را مسئول ادامه کشتارها و جنگ نسل‌کشی دشمن نازی صهیونیستی علیه مردم ما در نوار غزه می‌دانیم. هجوم مجدد به بیمارستان الشفاء پس از اثبات دروغ بودن ادعای آنها علیه بیمارستان‌ها، در چارچوب اصرار رژیم جنایتکار اسرائیل بر نابودی همه نشانه‌های زندگی در غزه و بهره‌برداری از سکوت و همدستی جهانی برای انجام جنایات نسل کشی علیه مردم استوار غزه است.

جنبش مجاهدین فلسطین در ادامه تاکید کرد که تداوم جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه مردم غزه در ماه مبارک رمضان نشان دهنده گستردگی استکبار و انزجار صهیونیست‌ها از میلیون‌ها عرب و مسلمان است؛ درحالی که اعراب و مسلمانان در غل و زنجیر تسلیم و ناتوانی و سکوت مقابل جنایات اشغالگران گرفتار هستند.

این جنبش فلسطینی در ادامه از همه آزادگان جهان و ملت‌های اسلامی خواست تا فشار بیشتری بر جنایتکاران صهیونیست و حامیان آمریکایی آنها تا زمان توقف تجاوزات و نسل‌کشی علیه مردم فلسطین وارد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه واکنش‌‌ها به تجاوز اسرائیل به بیمارستان الشفاء
  • جام جهانی تایلند، آخرین راه نجات وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران
  • واکنش نتانیاهو به انتقادهای آمریکا: چه زود 7 اکتبر را فراموش کردید؟!/ به جای فشار به ما به ایران و حماس فشار بیاورید
  • یحیی: با استعفاهایم به خودم ضربه زدم
  • حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند
  • بایدن: دو ناتوان ذهنی کاندیدای ریاست جمهوری‌اند، یکی ترامپ است و دیگری خودم
  • تصمیم ناباورانه علیه ستاره ایرانی پورتو!
  • افشاگری گل‌محمدی از دلیل جنجالی برای حذف رامین رضاییان از پرسپولیس
  • مسئولین باید کاری کنند نظرات مردم در حکمرانی اعمال شود
  • افشاگری یحیی گل‌محمدی از دلیل جنجالی برای حذف رامین رضاییان