Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@01:44:47 GMT

افشاگری هکر ایرانی علیه مسیح علی نژاد +فیلم و تصویر

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۸۵۳۱

افشاگری هکر ایرانی علیه مسیح علی نژاد +فیلم و تصویر

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرمین راد هکر انقلابی در تازه‌ترین پست منتشر شده در صفحه شخصی اینستاگرام خود درباره فعالیت مسیح علی‌نژاد در این شبکه اجتماعی دست به افشاگری زد. این هکر ایرانی که پیش از این صفحات هتاکین به اهل بیت، منافقان و گروهک های تروریستی را در اقدام انقلابی هک کرده بود، ویدئویی از خود خطاب به معصومه علی‌نژاد قمی معروف به مسیح علی نژادبه اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این فیلم درباره صفحه علی نژاد افشاگری و پشت پرده فعالیت علی‌نژاد در فضای مجازی را برای مخاطبان باز کرد. در ادامه می‌تواند آنچه را که راد در موردعلی‌نژاد منتشر کرده است در فیلم زیر ببینید.

نوشت:

"مردهای ایرانی و بگید چقدر رو ناموستون تعصب دارید ، نظرات ازاد
علینژاد از خودم شروع میكنم و حرفامو گفتم حالا نظرات مردای ایران رو راجب ناموسشون این پایین ببین و بدون فقط حجم نت هدر میدی ،به عنوان یك مرد امروزی میگم كه نامزدم بزرگ شده كشور المانه و فارسی زیاد متوجه نمیشه دوس دارم زیباییش برای خودم باشه نه واسه ملت و اون هم الان عاشق حجابشه،اهای ملت ایران بدونید كه شما باحتی نگاه كردن به پست های این فرد باعث میشید كه پستاش به اكسپلوره كلیه فالورهای شما بره،حتی اگه لایك یا كامنت نزارید،بلاك كنید تا ریزش ویدعوهاشوببینید،مسیح من ارمین رادم خودم تنها حریفتم.این داستان ادامه دارد.... ".

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سوتی من و تو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE

به نظر حداقل در آینده‌ای نزدیک نباید انتظار حضور بیل گلدبرگ در AEW را داشته باشیم.

بیل گلدبرگ، عضو تالار مشاهیر WWE آخر هفته مهمان یک برنامه رادیویی بود و از مذاکراتی که در گذشته با کمپانی AEW داشت، صحبت کرد.

طرفداری | گلدبرگ در این مصاحبه تاکید کرد که هیچ علاقه‌ای نسبت به کمپانی تونی خان ندارد.

درگذشته چندباری با آنها مذاکراتی داشتم، اما میخواهم با قاطعیت کامل به این سوال جواب بدهم که محصول آنها مزخرف کامل است و لیاقت داشتن من را ندارند.

قهرمان سابق کمربند یونیورسال WWE ادامه داد:

 اگر یک رقیب کارآمد و در سطح خودم وجود داشت و بعد از پیوستن به آنها می‌تواستم به خودم به عنوان عضوی از ستارگان آنجا در آینه نگاه کنم، امکانش بود ولی اکنون هیچ شانسی وجود ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه
  • افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل | تمام فیلم‌های ما را بازبینی و بخشی‌هایی از آن‌ را حذف کردند! | ویدئو
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان
  • مولدسازی وقف در گلستان؛ نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» در مرکز استان افتتاح شد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات