Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:03:20 GMT

ایران میزبان نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۸۶۵۵

ایران میزبان نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس با رئیس شورای المپیک آسیا و رئیس کمیته های ملی المپیک دنیا دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار که در هتل محل اقامت مقامات برگزار شد،  شیخ احمد الفهد الصباح از حضور فعال دکتر صالحی امیری در مناسبات و تعاملات بین المللی ورزشی تقدیر و تشکر کرد و گفت: گزارش دیدار شما با رییس اتحادیه جهانی کشتی، رییس کمیته بین المللی المپیک و معاونینش و همچنین پیگیری دیدار باخ با دکتر روحانی به دستم رسید که بابت این فعالیتهای مثبت و آینده ساز شخصا از شما تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید اعلام کنم که همین نشستها است که پایه بسیاری از مناسبات سازنده و توسعه ای را در ورزش دنیا شکل می دهد. این را هم بدانید که OCA  ، ANOC و شخص بنده قدرتمند تر از قبل در کنار شما و ورزش ایران بعنوان یک حامی جدی خواهد بود.

دکتر صالحی امیری نیز ضمن تقدیر و تشکر از شیخ احمد بمناسبت برپایی این نشست، خواستار حفظ شرایط موجود و افزایش کرسی های ایران در شورای المپیک آسیا شد که شیخ در این زمینه قول مساعد و هماهنگی مجموعه شورا را اعلام داشت.

در ادامه نشست شیخ احمد از قبولی و موافقت میزبانی نشست بزرگ هیات اجرایی شورای المپیک آسیا OCA توسط ایران در یکی از شهرهای کیش یا اصفهان خبر داد که زمان آن بعد از برپایی انتخابات OCA و با عنوان اولین نشست اجرایی باشد.

بحث پایانی این نشست نیز موضوع قانون منع بکارگیری بازنشتگان و کناره گیری برخی روسای فدراسیونها بود که بعد از گزارش دکتر صالحی امیری، شیخ احمد در این زمینه تاکید کرد با توجه به پارلمانی بودن این تصمیم، اگر در انتخاب رئیس جدید مراحل قانونی نهادهای بین المللی ورزش رعایت و فرد جدید در سیستم کاملا دموکراتیک و توسط مجمع عمومی فدراسیون بعنوان بالاترین نهاد صورت گیرد مشکل خاصی نخواهد داشت.

کد خبر 4424254 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدرضا صالحی امیری شورای المپیک آسیا میزبانی ایران کمیته ملی المپیک تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران بازی های پاراآسیایی السد قطر لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان دربی تیم فوتبال السد قطر برانکو ایوانکوویچ دربی هشتاد و هشتم تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  وبدا، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت:  به دستور رئیس جمهوری در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، همه ی دستگاه های اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت 2 ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

محمد اسماعیل مطلق گفت: امنیت غذایی و غذای سالم در اولویت برنامه های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!