Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@08:49:17 GMT

فروش آبجو در بطری دلستر

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۸۶۵۹

فروش آبجو در بطری دلستر

به گزارش ایسکانیوز، خبرنگار ایرنا پس از کسب اطلاع از خرید و فروش آبجو در برخی مغازه های (سوپرمارکت) سطح شهر در بطری و با نام و نشان نوشیدنی های غیرالکلی گازدار به یکی از این مغازه ها مراجعه کرد و موفق شد به راحتی تهیه آب معدنی، بطری آبجو ( نوشیدنی الکلی) را با قیمت 25 هزار تومان بخرد.


گرچه مغازه دار و عرضه کننده بطری آبجو مدعی بود این بطری ها از کارخانه تولید نوشیدنی می آید اما خبرنگار ایرنا نتوانست درباره صحت ادعای این فرد اطمینان پیدا کند و تلاش برای مصاحبه با منابع رسمی نیز در این زمینه به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نام برند و مشخصات نوشیدنی که روی همه قوطی ها درج می شود روی این بطری های آبجو هم وجود دارد با این تفاوت که روی برخی بطری های آبجو قیمت، تاریخ تولید و انقضا وجود ندارد.
روی برخی بطری های آبجو با یک نوع برند خاص تاریخ انقضا و قیمت (به نرخ آن نوشیدنی) نیز درج شده است.
برپایه پیگیری میدانی خبرنگار ایرنا تاکنون عرضه این بطری های آبجو در قالب دو نوع برند مشاهده شده است.
محل تهیه این بطری های آبجو در یکی از مناطق واقع در شمال استان تهران بوده است.
برای تهیه آبجو مغازه داران البته باید به شما اطمینان داشته باشند تا این بطری های آبجو را بفروشند زیرا آنها را در قفسه های فروش در معرض دید مشتریان قرار نداده اند بلکه در قسمتی از مغازه پنهان کرده اند و به مشتریان دائم و آشنا یا افرادی که بتوانند اطمینان مغازه دار را جلب کنند می فروشند.
خبرنگار ایرنا به سوپرمارکتی که گفته می شد آبجو عرضه می کند مراجعه کرد، شاگرد مغازه ابتدا می گفت نداریم اما وقتی با اصرار خبرنگار ایرنا مواجه شد پاسخ داد: بگذار صاحب مغازه بیاید، دو ساعت دیگه بیا.
پس از مراجعه دوباره خبرنگار ایرنا حدود ساعت 23 شب، صاحب مغازه از قسمت پشت پرده و در یخچالی دیگر، بطری آبجو یک و نیم لیتری را به قیمت 25هزارتومان فروخت.

انتهای پیام/

20 / 20 فروش آبجو بطری دلستر فروش غیر قانوی سوپر مارکت های فروش نوشیدنی الکلی نوشیدنی الکلی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نوشیدنی الکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج؛ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود

تاکنون و در مجموع هشت حراج سکه، جمعا ۱۰۱ هزار و ۲۶ قطعه انواع سکه به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

به گزارش تسنیم، هشتمین حراج سکه طلا در روز شنبه ۲۶ اسفندماه برگزار شد و از مجموع ۹۳۷۴ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۷۴۹۹ قطعه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۴۱۰۸ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۳۷۷۵ قطعه با میانگین قیمت ۱۹ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان تخصیص داده شد.

در حراج سکه تمام نیز از مجموع ۶۵۷۷ قطعه سکه ثبت سفارش شده، ۵۰۵۶ قطعه با میانگین قیمت ۳۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آن‌ها تخصیص داده شده است.

تاکنون و در مجموع هشت حراج برگزار شده جمعا ۱۰۱ هزار و ۲۶ قطعه انواع سکه به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

گفتنی است، نهمین جلسه حراج سکه طلا امروز یکشنبه مورخ ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه برگزار می‌شود.

دارایی موضوع نهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه، یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود؛ شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود.

گفتنی است، متقاضیان شرکت در حراج‌های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می‌توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

دیگر خبرها

  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • خرید خودرو متوقف شد
  • میوه شب عید در استان مرکزی، چند؟
  • واکنش کوتاه ستاره استقلال به شکایت پرسپولیس
  • افزایش قیمت برخی لوازم خانگی؛ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • قیمت برخی از شرکت‌های لوازم خانگی افزایش یافت/ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج؛ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود
  • میوه شب عید امسال نرخ مصوب ندارد
  • میوه شب عید امسال نرخ مصوب ندارد/ توزیع بیش از نیاز برای رقابتی کردن بازار
  • (ویدئو) پرتاب بطری آب به سمت رونالدو بعد از گلزنی در دیدار دیشب با الاهلی