Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@09:36:45 GMT

محمد محمدی: جای حسینی بودم در استقلال می‌ماندم

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۸۷۵۰

به گزارش ایلنا، محمد محمدی دروازه‌بان سابق استقلال معتقد است ناراحتی حسینی از نیمکت‌نشینی اتفاق بدی نیست ولی نباید به تیم ضربه بخورد. با وی درخصوص شایعه جدایی‌اش از استقلال، شرایط تیم و خودش صحبت کردیم.

حسین حسینی از نیمکت‌نشینی استقلال ناراحت است و قصد جدایی دارد. در این‌باره چه صحبتی دارید؟

طبیعی است که ناراحت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط سنی که او به تیم ملی هم دعوت شده است، دوست دارد برای استقلال بازی کند اینکه او ناراحت است چیز بدی نیست. بازیکنان باید از بازی نکردن ناراحت باشند اما این ناراحتی نباید به تیم ضربه بزند. این یک قانون است. در پست دروازه‌بان یک  نفر بازی می‌کند و این را هم باید بدانیم که مربیان خارجی  به این راحتی‌ها گلر خود را عوض نمی‌کنند و تا زمانی که گلرشان اشتباه بدی نداشته باشد،  دست به ترکیب تیمشان نمی‌زنند. من به حسینی پیشنهاد می‌کنم که صبور باشد اگر او این کار را انجام دهد، ضرر نمی‌کند.

اگر شما جای حسینی بودید در استقلال می‌ماندید؟

قطعا در استقلال می‌ماندم. استقلال و پرسپولیس تیمهای بزرگی هستند و بازی کردن در آن‌ها شرایط خاصی را می‌طلبد. وقتی از آنجا می‌روی می‌فهمی چه اشتباهی کرده‌ای. عملکرد حسینی در همه سال‌هایی که در استقلال بوده، خوب بوده و مردم او را دوست دارند. خیلی بد است هر روز در تمرین زمین بخوری ولی بازی نکنی. اما این را هم باید بپذیریم باید به نظر سرمربی درخصوص بازی، احترام بگذاریم.

شرایط استقلال را در این روزها چطور می‌بینید؟

استقلال فوتبال خوبی را انجام می دهد. من بازی آخر آنها را مقابل نفت مسجدسلیمان دیدم. استقلال جوان‌های خیلی خوبی دارد که می‌توانند هر لحظه شرایط بازی را تغییر دهند اما فکر می‌کنم شفر هنوز در بعضی از پست‌ها نفرات مورد علاقه خود را پیدا نکرده است اما شرایط کنونی استقلال نشان می دهد این تیم پیشرفت کرده است چون فوتبال رو به جلویی را به نمایش می‌گذارد.

این روزها مشغول انجام چه کاری هستید؟

به تازگی از مسافرت برگشته‌ام. برای حضور در کلاسهای مربیگری به ایران آمده‌ام. از چند تیم پیشنهاداتی به من شد اما شرایط برای همکاری مهیا نبود. به همین دلیل به کلاس می‌روم تا ان‌شا‌ء‌ا...هر وقت فرصتی شد کار مربیگری را دنبال کنم.

پرسپولیس هم در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیاست.

بالاخره بعد از مدتها یک تیم از ایران در آستانه حضور در فینال است. پرسپولیس تاکنون در بازی‌هایش باهوش بازی کرده اما آنها نباید در بازی برگشت مقابل السد به نتیجه بازی رفت بسنده کنند. برانکو مربی باهوشی است و می‌داند چگونه با این مسایل برخورد کند.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال محمد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال

محمد اشرفی در حین مسابقه درگذشت.

طرفداری | فوتبالیست پیشکسوت جان خود را در حین مسابقه دوستانه از دست داد.

در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

رسانه طرفداری درگذشت محمد اشرفی پیشکسوت تیم ایرانجوان را به اهالی ورزش تسلیت می گوید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال