Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@10:02:53 GMT

جنجال کلاه ورزشی ترامپ و اخراج یک خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۶۸۷۹۶

جنجال کلاه ورزشی ترامپ و اخراج یک خبرنگار

جیمز بانر در حالی مقابل دوربین‌ شبکه‌تلویزیونی KTTC-TV قرار گرفت که یک کلاه بیس‌بال قرمزرنگ با شعار معروف دونالد ترامپ "آمریکا را دوباره بزرگ می‌کنیم" به سر داشت. کلاه و شعاری که برای او به بهای از دست دادن شغلش تمام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، این کلاه‌های قرمزرنگ با شعار معروفی که دونالد ترامپ بارها به زبان آورده حالا به یکی از نمادهای اصلی او و سیاست‌هایش تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که منتقدین رئیس‌جمهور آمریکا این شعار را معادل اعتراف به نژادپرستی و بیگانه‌هراسی دولت جدید این کشور می‌دانند.

آقای بانر که در دسامبر 2017 به تلویزیون محلی KTTC-TV پیوسته بود یک روز بعد از راه‌پیمایی مورد اشاره از این شبکه‌ی تلویزیونی اخراج شد. داستان از آنجا شروع شد که روز پنج‌شنبه مارک فن‌کلیف روزنامه‌نگاری که در روزنامه‌ی مینیاپولی استار تریبیون مطلب می‌نویسد، با انتشار عکسی از بانر با کلاه مورد اشاره از مخاطبان خود پرسیده بود " چرا؟".

بعد از آن بود که مردم به حساب‌های آقای بانر در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کرده و متوجه شدند صفحات او در این شبکه‌ها مملو از مطالب در طرفداری از ترامپ است. پوشیدن لباسها و نمادهای تبلیغاتی، به خصوص در حین کار، در رسانه‌های آمریکایی مجاز نبوده و ممنوع به حساب می‌آید. آقای بانر بعد از اخراجش در گفت و گو با شبکه‌ی ان‌بی‌سی گفت:" مهم نیست. من از مانکاتو گرفته تا آیووا، از ایگل‌لیگ گرفته تا هر جایی که اسم ببرید با مردمی گفت و گو کرده‌ام که همه از سفر رئیس‌جمهور آمریکا به روچستر خوشحال و هیجان‌زده هستند. این یک اتفاق بزرگ است. یک اتفاق خیلی بزرگ".

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • جنجال فراخوان ایتایی تجمع خیابانی برای حجاب | حجاب محور اختلاف نظر شده است؟
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • جنجال هوش مصنوعی در انتخابات هند
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است