Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد مومنی پیشکسوت استقلال که اخیرا از سوی باشگاه ریاست اکادمی تیم های پایه را برعهده گرفته است، در باره جوانگرایی استقلال و عملکرد خوبی قائدی و صیادمنش در آخرین دیدار اظهار داشت: به نظر من این موضوع شامل دو قضیه می باشد که اولی  فرصت و در وهله دوم تهدید است یعنی اقای شفر حتما تبحر و مهارت لازم را برای قرار دادن  این  بازیکنان جوان  را در ترکیب تیم دیده است و این وظیفه این بازیکنان را بیشتر از قبل می کند و همانطور که این بازیکنان جوان لیاقت خود را از لحاظ فنی به اثبات رسانده اند بر ماست که از لحاظ روحی و روانی   آنها را حمایت کنیم و آنها را عنوان یک سرمایه  ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون همان طور که مشاهده نمودیم وجود این دسته از بازیکنان باعث دوندگی هرچه بیشتر تیم و اجرای بهتر کارهای گروهی میشود.


وی افزود: اگراین امر تحقق پیدا کند و بتوانیم  اعتماد شفررا بدست بیاوریم  آن زمان دست ما  هم برای کمک به تیم و استفاده از بازیکنان پایه بیشتر باز می شود. البته هنوز برای  قضاوت استقلال این فصل  کمی  زود است ، اما من شخصا ضعف استقلال را درعدم داشتن یک بازیساز ماهر در وسط زمین می دانم و  با اعتقاد  کامل  می گویم ،غیبت  چنین بازیکنی در ترکیب تیم استقلال بشدت به چشم می آید.


مدیر آکادمی استقلال اسماعیلی را حلقه گمشده تیم شفر می داند و در این باره می گوید:  البته  بنده  در عین حال اعتقاد دارم فرشید اسماعیلی اگر در این  پست بکار گرفته شود می تواند همان حلقه گمشده شفر در این منطقه  باشد . شفر قبل از امید ابراهیمی غیبت بازیکنانی مثل جبارف  را در ترکیب تیم احساس می کند  که با وجود چنین بازیکینی حرکات مهاجمین دیگرهم تنظیم می شود . به هر حال من به آینده  استقلال  امیدوارم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران محمد مومنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس نفرات زیر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال آبی پوش ملاسانی می‌روند که هدایت آن بر عهده سیاوش اکبرپور است:

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی.

همانطور که مشخص است پیام نیازمند پس از چند مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان دیده می‌شود و جایگزین نیما میرزازاد شده است.

نکته قابل توجه دیگر در ترکیب سپاهان مقابل استقلال ملاثانی غیبت شهریار مغانلو آقای گل رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب اصلی و حضورش روی نیمکت است و این تصمیم در حالی از سوی مورایس اتخاذ شده که رضا اسدی، محمد جواد حسین نژاد و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در مصاف جام حذفی را پیدا نکرده‌اند. 

در سایر پست‌ها و مناطق زمین شاهد تغییر آنچنانی و غیر منتظره‌ای در ترکیب سپاهان نیستیم و حالا باید دید طلایی پوشان اصفهانی که در لیگ برتر به دو پیروزی پیاپی دست یافته‌اند آیا می‌توانند از مصاف یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم دست اولی استقلال ملاثانی با پیروزی از زمین خارج شوند یا خیر.

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب