Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - نماينده مردم تهران در مجلس گفت: از شب گذشته از سوي مخالفان تصويب لوايح مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم تهديد به مرگ شده ام، اما با افتخار مي گويم از تهديدها هراسي ندارم.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، پروانه سلحشوري دقايقي پيش در توييتي نوشت: تا ديروز فحاشي بود، از ديشب تهديد به مرگ از سوي مخالفين تصويب لايحه مبارزه با پولشويي و تروريسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: نزديکان مي‌دانند سي‌سال عمر اضافي از خدا گرفتم و از تهديدها هراسي ندارم.
سلحشوري اضافه کرد: با افتخار مي‌گويم که راي دادم برعليه حاميان ترور در ايران و جهان، ضمنا استخر هم نمي روم. به فکر راه ديگري باشيد.
بر اساس اين گزارش، لايحه الحاق دولت جمهوري اسلامي ايران به کنوانسيون مبارزه با تامين مالي تروريسم CFT روز گذشته در مجلس تصويب شد.
برخي از نمايندگان اعلام کرده اند که از گذشته تاکنون پيامک هاي تهديدآميز از سوي افرادي خاص به آنان ارسال شده که اين تهديدها تاکنون نيز ادامه داشته است.
پروانه سلحشوري نماينده تهران که به دليل عارضه گردن، عمل جراحي انجام داده و چندي در بيمارستان بستري بود روز گذشته براي راي به CFT در مجلس حضور يافت.
سيام**9121**1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟

ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قراردادهای مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد