Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا یکی از مربیان پیش دبستانی در این تجمع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در مجموع 86 مربی پیش دبستانی عشایر در شهرستان ایذه وجود دارد که 40 نفر از این تعداد جذب شدند و 46 نفر دیگر هنوز جذب نشده اند.
وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود با بیان اینکه چه تفاوتی با افرادی که جذب شدند داریم گفت: ما را با شرایط برابر جذب و استخدام نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مربی پیش دبستانی درادامه با اشاره به اینکه بیشتر این مربیان از سال 89 با شرایط سخت و بدون بیمه در حال فعالیت هستند بیان کرد: سهمیه و مجوز جذب 46 نفر دیگر وجود دارد اما آموزش و پرورش خوزستان با جذب این افراد مخالفت می کند.
وی افزود: به ما وعده داده بودند که تابستان امسال جذب خواهیم شد اما هنوز آموزش و پرورش به وعده خود عمل نکرده است.
' حمید قنبری ' مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در حال پیگیری حل مشکل این افراد هستیم و تا دستیابی به نتیجه نهایی نمی توانم اطلاعات بیشتری را بیان کنم.
پارسال نیز این مربیان پیش دبستانی عشایر شهرستان ایذه در اعتراض به جذب و استخدام نشدن خود چندین بار در مقابل ساختمان استانداری خوزستان در اهواز تجمع کرده بودند.
این تجمع پس از ساعاتی به آرامی خاتمه یافت.
7158/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 آموزش و پرورش مدیر آموزش و پرورش جذب ایذه دبستانی منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۶۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هفت هزار و ۳۰۰ نفر از این تعداد از طریق برگزاری آزمون و گزینش جذب و در مهر ماه سال آینده به کلاس درس می‌روند.

او افزود: هزار و ۷۰۰ نفر دیگر نیز دانشجو - معلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان هستند که وارد آموزش و پرورش خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: روند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی برای متقاضیان، طبق برنامه اعلامی از سوی وزارتخانه در حال انجام است.

وی با بیان این که هم اکنون کلاس بدون معلم در خراسان رضوی نداریم اظهار کرد: کمبود معلم در سال تحصیلی جاری به روش کیفیت بخشی و بهره وری بیشتر از معلمان و استفاده از معلمان حق التدریس و خرید خدمات آموزشی جبران شده است و تلاش می‌شود با جذب معلمان جدید در سال آینده تحصیلی نیز شاهد ادامه رفع نیاز در این بخش باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نان در خوزستان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در خوزستان
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند