Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز مراسم اختتامیه بیست و ششمین دوره و افتتاح بیست هفتمین دوره مسابقات تلوزیونی درسهایی قرآن حجت الاسلام قرائتی با حضور برگزیدگان دوره قبل در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی جام «عبدالله موحد» در بابلسر

ایسنا/مازندران سومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام پهلوان عبدالله موحد با حضور کشتی‌گیرانی از سه کشور خارجی و داخلی درشهرستان بابلسر مازندران شروع شد.

این مسابقات همچنین با عنوان یادواره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران و یادبود شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی، تا روز سه شنبه ۲۸ فروردین در سالن سرداران شهید نوبخت بابلسر برگزار می‌شود.

در روز نخست  این مسابقات، روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۱۲ کشتی‌گیر داخلی و خارجی در پنج وزن نخست ۴۵ – ۵۱- ۶۰ – ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم در سالن سرداران شهید نوبخت بابلسر به روی تشک رفتند.

مسابقات رده بندی و فینال نیز عصر امروز دوشنبه برگزار خواهد شد.

مسابقات پنج وزن دوم ۴۸ – ۵۵ – ۶۵ – ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم نیز روز سه شنبه، ۲۸ فروردین پس از وزن کشی برگزار خواهد شد.

این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران را نیز دارد، در ۱۰ وزن برگزار می‌شود.

دراین دوره از مسابقات تیم هند با ۲۰ کشتی‌گیر، عراق با ۱۳ کشتی‌گیر و قزاقستان با ۱۰ کشتی‌گیر حضور دارند.

همچنین نفرات اول تا دهم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به همراه یک تیم از منتخب شهرستان بابلسر و یک تیم از منتخب مازندران درمجموع حدود ۱۵۰ کشتی‌گیر داخلی در این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، نخستین دوره این مسابقات به میزبانی شهرستان آمل ودومین دوره آن در شهرستان بابلسر زادگاه این پهلوان کشتی مازندران برگزار شد.

عبدالله موحد، زاده ۲۹ اسفند ۱۳۱۸ در بابلسر با ۶ مدال طلای جهان و المپیک در جایگاه دوم فهرست مشاهیر کشتی ایران بعد از حمید سوریان و جایگاه یازدهم تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی برای قهرمانان کشتی آزاد در سده بیستم قرار دارد.

این کشتی‌گیر نامی ایران، کمی بعد به آمریکا رفت اما حاضر نشد به مربی‌گری برای ورزشکاران آن کشور بپردازد چرا که غرورش اجازه نمی‌داد تا فنونی را به شاگردان (آمریکایی) آموزش دهد که علیه کشتی‌گیران ایرانی استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت سه تیم در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران+ فیلم
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • شرکت سه تیم در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی جام «عبدالله موحد» در بابلسر
  • افتتاحیه زیر ۲۳ سال آسیا و دو حسرت بزرگ برای ایران!
  • فروغی و گل‌خندان به پاریس نرسیدند