Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمان – ايرنا- سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري کرمان گفت: تصميم گيري ها براي مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به ويژه در حوزه سوخت قاچاق بايد متناسب با شرايط روز انجام گيرد.

به گزارش ايرنا، حميد ملانوري روز يکشنبه در کميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: همواره براي جلوگيري از قاچاق کالا و ارز در اين استان اقدام مي شود زيرا با توجه به تغييرات نرخ ارز، قاچاق برخي کالاها سودهاي کلاني را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملانوري با اشاره به اينکه تصميم ها و مداخله هاي ما براي مبارزه با قاچاق کالا و ارز نبايد مانعي براي توسعه شود، بيان کرد: تمام امکانات کشور براي ايجاد اشتغال، رشد صنعت، توسعه و چرخيدن چرخ صنعت به کار گرفته شده است و نمي خواهيم که مانع کار براي اين بخش شويم.
وي با تاکيد بر اينکه قاچاق خسارت هاي سنگيني را به امنيت، اجتماع و اقتصاد کشور وارد مي کند، بيان کرد: مجموعه مس يکي از جامعه هاي بزرگ کارگري استان کرمان است و 20 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند و اگر در حوزه مديريت اين مجموعه ها مشکلي ايجاد شود، در حوزه هاي امنيتي و اجتماعي با مشکلاتي روبرو خواهيم شد.
ملانوري گفت: لازم است که مديريت مس سرچشمه و خاتون آباد گزارشي از مصرف سوخت کنوني، برنامه خود براي استفاده از سوخت هاي مايع و گازي و برنامه هاي خود تا پايان سال 98 را اعلام کنند.
وي اظهارداشت: همواره تلاش مي کنيم که توليد در اين مجموعه بزرگ کارگري به خوبي دنبال شود و امنيت و آسايش خاطر مديران اين مجموعه نيز حاصل شود و در اين رابطه مديران شرکت هاي گاز و سوخت نيز بايد با مديران براي مديريت مصرف سوخت، همکاري لازم را داشته باشند.
ملانوري با اشاره به اينکه بايد نيازهاي استان را تامين کنيم، ادامه داد: تامين سوخت چاه هاي کشاورزي نيز ضروري است.
وي در ادامه سخنان خود ضمن گرامي داشت هفته نيروي انتظامي با اشاره به اينکه وضعيت کشور در حوزه امنيت، خوب و مطلوب است، گفت: بسياري از پيشرفت ها و توسعه هاي رخ داده در کشور به دليل وجود امنيت حاصل شده است.
رئيس پليس آگاهي استان کرمان نيز با اشاره به افزايش 66 درصدي ارزش کشفيات کالاهاي قاچاق در 6 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: در زمينه کشفيات سوخت قاچاق نيز در سالجاري 178 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بوده ايم.
سرهنگ يدالله حسن پور اظهارداشت: اغلب بارهاي سوخت قاچاق در مسيرهاي اصلي در پوشش و با بارنامه هاي جعلي انجام مي شود.
7440/ 5054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»