Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@00:57:19 GMT

مولوی: آن هواداری که سنگ زد را بخشیدم

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۰۳۹۲

مولوی: آن هواداری که سنگ زد را بخشیدم

کمک داور بازی صنعت نفت آبادان و پیکان بعد از آن مصدومیت خطرناکی که برایش پیش آمد اکنون سلامت خودش را پیدا کرده است.

به گزارش" ورزش سه" براتعلی مولوی کمک داور بازی تیم های صعت نفت آبادان و پیکان در این بازی با سنگی که از سوی طرفداران پرتاب شد از ناحیه چشم و گونه بشدت مصدوم شده و داور به همین دلیل بازی را نیمه کاره تمام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولوی 39 ساله است و هفده سال است که به کار قضاوت مشغول است. او که از ناحیه چشم و گونه بشدت مصدوم شده بود بعد از گذشت بیش از دو هفته شرایط حضور در میادین را پیدا کرده است. خودش به هیچ وجه اهل مصاحبه نیست و از حاشیه فرار می کند به همین دلیل همین چند کلمه هم به سختی با او صحبت کردیم. او درباره آن بازی و آن صحنه گفت:« اتفاقی بود که افتاد. من فقط شرمنده تمام دوستان شدم که در این مدت جویای حالم بودند.»


او افزود:« من اصلا دلم نمی خواهد توی دید باشم و از حاشیه گریزانم. خیلی ها گفتند که بعد از این اتفاق مصاحبه کن اما اصلا دوست ندارم دیده شوم.»


مولوی درباره مصدومیتش هم گفت:« خداراشکر خوب هستم و می توانم قضاوت کنم. البته از آن بازی به بعد دیگر قضاوت نکرده ام. حتی قرار بود برای بازی مس کرمان در لیگ یک کمک داور باشم اما خودم از کمیته داوران خواستم که اگر ممکن است به خاطر چشمم این بازی را هم قضاوت نکنم که موافقیت کردند.»


او همچنین افزود:« خدا خیلی رحم اکر. اگر سنگ فقط یک سانت دیگر به صورتم خورده بود شاید برای همیشه بینایی ام را از دست می دادم یا اتفاق بدتری می افتاد. با این حال خداراشاکر هستم که الان خوبم. » او درباره آن هواداری که سنگ به سمتش پرتاب کرد هم گفت:« من آن فرد را بخشیدم و امیدوارم دیگر چنین اتفاقی برای کسی در زمین فوتبال رخ ندهد.»


داور شهرکردی فوتبال ایران با اشاره به نگرانی خانواده اش بعد از این اتفاق گفت:« راستش را بخواهید خانواده های ما داورها اغلب از شغل ما ناراضی هستند و فکر کنم از هرکدام از همسرهای داوران بپرسید این موضوع را تایید کنند که از شغل شوهرشان راضی نیستند. ما همیشه یا در حال تمرین ، یا قضاوت یا در مسیر سفر هستیم. در روزهای تعطیل که همه کنار خانواده شان هستند ما در زمین مسابقه هستیم و قضاوت می کنیم و همه این ها باعث می شود که خانواده هایمان خیلی از شغل ما خوششان نیاید.»


براتعلی مولوی کارشناس تربیت بدنی است و در کنار داوری شغل آزادی دارد:« داوری برای ما شغل نیست این را دیگر همه می دانند ما فقط به عشق تیم کار در داوری هستیم.»

 

کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۲۴۲ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۲۰ تشکل شامل ۱۹۰ تشکل کارگری و ۳۰ تشکل کارفرمایی فعال و ۲۲ تشکل دیگر غیرفعال است.

وی تاکید کرد: تمامی کارفرمایان موظفند از اول فروردین‌ماه امسال ماهانه پنج میلیون ریال به‌عنوان حق تاهل کارگران در راستای قانون جوانی جمعیت محاسبه و پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

مولوی اضافه کرد: پارسال هفت هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری با هدف رعایت ایمنی در محیط کار و پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارگران استان انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۴۵ دوره آموزشی برای دو هزار و ۳۵۲ کارگر و کارفرما در چهارمحال و بختیاری برابر افزون‌بر ۲۰ هزار نفرساعت برگزار و همچنین دو هزار و ۴۸۰ فقره مشکل بین کارگران و کارفرمایان این استان در هیئت‌های حل‌اختلاف رفع شد.

مولوی گفت: در حال حاضر ۱۰۵ هزار کارگر در این استان بیمه هستند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۴ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در سه هزار و ۲۷۶ تعاونی این استان عضویت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!