Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود شهرجردی، سرپرست جهاد‌دانشگاهی استان مرکزی و مدیرمسئول خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه استان مرکری، در حاشیه بازدید از برگزاری مسابقات سراسری قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، گفت: برگزاری مسابقات قرآن اتفاق خوبی است که در استان مرکزی و اراک اتفاق افتاده است و این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است رویدادهای مختلف قرآنی را در استان داشته باشیم.
وی تصریح کرد: با توجه به اطلاعات کسب شده، مسابقات قرآن در سطح بسیار خوبی برگزار شده و در حال برگزاری است. خبرگزری بین‌المللی قرآن هم به عنوان اولین خبرگزاری تخصصی قرآن، نقش بسیار ویژه‌ای در انعکاس اخبار قرانی دارد. در مجموع استان هم این نقش به صورت جدی ایفا می‌شود.
شهرجردی ادامه داد: یکی از سیاست‌های ما در مجموعه استان مرکزی توجه ویژه به خبرگزاری‌ها به ویژه خبرگزاری بین‌المللی ایکناست تا بتوانیم اخبار قرآنی را در جای‌جای استان مرکزی به روی خط خبرگزاری مخابره کنیم. نقش خبرگزاری ایکنا تبلیغی ترویجی است و به کمک خبرنگاران تخصصی این مجموعه اخبار آنلاین مخابره می‌شود.
وی بیان کرد: نگاه ما به خبرگزاری ایکنا نگاه تخصصی است و مسائل این مجموعه را به صورت تخصصی پیگیری می‌کنیم. ارتقاء رتبه خبرگزاری از سوم به دوم حکایت از تلاش مضاعف این مجموعه دارد. در سیاست‌های توسعه‌ای که در خبرگزاری ایکنای استان داریم توجه ویژه به مباحث تخصصی، آموزش‌های تخصصی ویژه خبرنگاران و پوشش اخبار از اهداف مدنظر است.
شهرجردی اضافه کرد: در جهاددانشگاهی استان مرکزی، شورای تخصصی خبرگزاری راه‌اندازی شده تا با کمک همه دوستان بتوانیم خبرگزاری را به نقطه ایده‌ال برسانیم. همچنین راه‌اندازی نشریه رایحه دستور کاری است که برای خبرگزاری ایکنا در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی جهاددانشگاهی شهرجردی استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت الاسلام ابوذر قوره جیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره ۲۸۲ نفر در سه بخش ۱۰ جز ،۲۰ جز و حفظ قرآن کریم شرکت داشتند.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دوره از آزمون‌ها در سه حوزه امتحانی شهرستان هرسین، جوانرود و کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون اعطای مدرک تخصصی در چند سطح از جمله درجه یک، دو، سه، چهار و پنج برگزار شده خاطرنشان کرد: درجه یک معادل دکتری، درجه دو معادل فوق لیسانس، درجه سه معادل لیسانس، درجه چهار معادل فوق دیپلم و درجه پنج معادل دیپلم است.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه حضور شرکت کنندگان در این دوره را خوب ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته ۲۱۹ نفر در این آزمون حضور داشتند که این آمار در سال جاری به ۲۸۲ نفر رسید.

وی یادآور شد: در نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کنار اساتید مطرح و شناخته شده حوزه قرآن، شرکت کنندگان در گروه‌های سنی مختلف همچون خردسالان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6096195

دیگر خبرها

  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند