Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@03:30:32 GMT

خبری از ارزانی بلیط هواپیما نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۰۴۶۲

به گزارش اکوفارس؛ مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در پاسخ به این سئوال که آیا با کاهش قیمت ارز نرخ بلیط شرکت‌های هواپیمایی تغییر کرده است یا خیر، اظهار کرد: نرخ ارز شرکت‌های هواپیمایی بر اساس نرخ ارز سامانه نیما تنظیم شده است و در حال حاضر کاهش نرخ ارزی در سامانه نیما صورت نگرفته است که بگوییم نرخ باید کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی افزود: از طرفی برخی از شرکت‌ها هنوز هم نتوانستند ارز نیمایی دریافت کنند و ناچار برای هزینه‌ها باید از بازار آزاد ارز تامین کنند و بر این اساس طبیعتا تغییری در نرخ توافق شده رخ نداده است.

وی گفت: به دلیل اینکه در حال حاضر تعداد مسافر کاهش یافته است، به دلیل کمبود تقاضا طبق روال بلیط با نرخ کمتر از نرخ‌های توافقی در بازار در حال فروش است.

سامانی در پاسخ به این سئوال که آیا نرخ بلیط هواپیما کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: اگر نرخ ارز نیمایی کاهش پیدا کند و شرکت‌ها بتوانند ارز نیمایی تهیه کنند این موضوع قابل بررسی است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تصریح کرد: نرخ‌ها در حال حاضر بر اساس نرخ‌های توافقی شهریورماه اجرا می‌شود و فعلا همین نرخ تداوم خواهد داشت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی

‌روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد اعلام کرد: پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - خرم آباد امروز، جمعه به دلیل شرایط نامساعد جوی در خرم آباد، به مبدا بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم‌آباد اعلام کرد: پرواز ساعت 15 امروز به شماره پروازی 1006 شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد