Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@09:36:35 GMT

داور خانم ایرانی افتتاحیه المپیک را سوت زد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۰۸۱۲

داور خانم ایرانی افتتاحیه المپیک را سوت زد

گلاره ناظمی سرداور دیدار کامرون – دومینکن در دیدار افتتاحیه فوتسال در المپیک جوانان آرژانتین بود و به خوبی این بازی را سوت زد.

به گزارش "ورزش سه"، داور دوم این دیدار از فرانسه و داور سوم این دیدار از ایتالیا بودند.


داور بین المللی فوتسال بانوان ایران در خصوص این بازی گفت: بازی افتتاحیه فوتسال آقایان و بانوان به طور همزمان ساعت 14 در آرژانتین آغاز شد که قضاوت بازی افتتاحیه بانوان بین دو تیم کامرون و دومینکن به من سپرده شد که خوشبختانه مشکل خاصی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازی تیم کامرون با نتیجه 9-1 برنده شد.


گلاره ناظمی امروز داور وقت نگهدار بازی بولیوی – تونگا است و فردا هم به عنوان داور دوم بازی اسپانیا – تایلند را سوت خواهد زد.

 

کمیته داوران فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، بدون شک تمامی افغانستانی‌ها در سراسر دنیا برای دیدار فردا مقابل ایران لحظه شماری می‌کنند. تیم ملی این کشور برای نخستین بار به جام ملت‌های آسیا راه یافته و از انگیزه بسیار بالایی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردارند. به عقیده بسیاری از کارشناس‌ها، شاگردان مجید مرتضایی شایستگی صعود به جام جهانی و شگفتی سازی در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال قاره کهن را دارند. اگرچه آن‌ها کمی بداقبال بوده‌اند که در گروه ایران جای گرفته‌اند. با این تفاسیر، آن‌ها به عنوان تیم دوم، شانس زیادی را برای راهیابی به مرحله حذفی خواهند داشت.

*محمدحیدری، مربی تیم ملی افغانستان پیش از دیدار فردا برابر تیم ملی فوتسال ایران گفت: افغانستان در اردوهای طاقت‌فرسا بوده است. در ایران و تایلند اردو زدیم. تیم ما میانگین سنی ۲۱ سال دارد و حالا روی پیشرفت استعدادهای جوانی که می‌خواهند توانایی خود را نشان بدهند، متمرکز شده‌ایم.

وی پیرامون افتخارات ایران با ۱۲ قهرمانی در آسیا عنوان کرد : دیدار مقابل تیم‌های قوی مانند ایران برای ما چالشی قابل توجه است؛ به‌ویژه در مرحله گروهی. بسیاری از بازیکنان ایرانی در لیگ‌های بزرگ جهان به میدان می‌روند و همین موضوع، کارمان را دشوارتر می‌کند. افغانستان پیشرفت قابل توجهی داشته است و ما دنبال این هستیم که خودمان را به‌عنوان یک قدرت در فوتسال آسیا نشان بدهیم.

*مجید مرتضایی،سرمربی ایرانی‌تبار، هدایت تیم ملی افغانستان را بر عهده دارد و فردا برابر ایران به دنبال شگفتی‌سازی است. همچنین دستیاران و بازیکنان افغانستان، همگی ساکن ایران هستند و تعدادی از آن‌ها در لیگ باشگاهی ایران به میدان می‌روند

دیگر خبرها

  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک