Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@19:02:16 GMT

قاری برتر کشور در سال ۹۷ معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۰۹۹۶

«مهدی غلام‌نژاد» قاری اهل تهران مقام برتر چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را از آن خود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس مرحله نهایی چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران شب گذشته به پایان رسید و مهدی غلام‌نژاد به عنوان نفر برتر این رقابت‌ها معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا مقدسی از قم و هادی موحد امین از تهران به‌ عنوان نفرات ممتاز و حسین پورکویر از خراسان رضوی، مجتبی محمدبیگی از تهران، و مختار دهقان از خراسان رضوی حائز رتبه عالی قرائت تحقیق شدند، همچنین سیدامید حسینی‌نژاد از تهران و مهدی شجاع از خراسان رضوی رتبه شایسته تقدیر را کسب کردند.

  به این ترتیب غلام‌نژاد باید برای مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی خود را آماده کند.   این دوره از رقابت‌ها به میزبانی شهر اراک و در مجتمع کوه نور طی یک هفته برگزار شد و آیین اختتامیه این مسابقات هم‌اکنون در حال برگزاری است.   مسابقات بانوان از صبح فردا در همین محل آغاز می‌شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند

محمد تقی ولیان در گفتگو با مهر اظهار کرد: هفته چهارم کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبد کاووس با حضور اسب‌های خراسان شمالی برگزار شد.

رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی در ادامه گفت: در هفته چهارم دور دوم پنجشنبه، نژاد ترکمن گروه هندیکاپ کلاس ۶ اسب شیلان امید به مالکیت پرورش اسب امید موفق شد عنوان نایب قهرمانی در مسافت هزار متر را کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: در روز جمعه دور هفتم، نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۳ اسب هج بیوتی به مالکیت ایمان اسکندری با سوارکاری رامین قهرمانی موفق شد در مسافت ۱۲۰۰ متر مقام سومی را کسب کند.

ولیان افزود: در روز دوم دور هشتم نژاد، ترکمن گروه ۴ اسب کارن حسین پور به مالکیت مونا نجفی معصوم با مربیگری محسن نجفی معصوم و سوارکاری رضا فهیمی موفق شد مقام دوم را به دست آورد.

کد خبر 6096374

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر