Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه تسهیلات به واحد‌های تولیدی شاخصه‌های کارشناسی وجود نداشته و شرایط برای واحد‌های فعال و غیرفعال یکسان است. ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سیده حمیده زرآبادی در جریان بازدید از شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس اظهار داشت: بخشی از مشکلات باید توسط مدیران واحد‌های تولیدی برطرف شود که یکی از راهکارهای آن را می‌توان به ارتباط بین واحد‌های صنعتی و مراکز علمی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دولت و مجلس در سیاست‌های راهبردی موضوع توجه به راهکارهای علمی را در دستور کار داشته و در این زمینه بسترهای لازم را فراهم کرده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سیاست‌های کلان عدم ثبات در قوانین خرید و فروش اعتباری را با مشکل و نوسان مواجه کرده که باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

زرآبادی ادامه داد: عدم یکپارچگی مدیریت  و عدم وجود شاخصه کارشناسی در ارائه تسهیلات از دیگر موضوعات مورد بررسی در واحدهای تولیدی بوده که باید مدنظر قرار گرفته و برطرف شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات باید براساس عملکرد واحدها ارائه شود، بیان کرد: در زمینه تسهیلات به واحد‌های تولیدی شاخصه‌های کارشناسی وجود نداشته و شرایط برای واحد‌های فعال و غیرفعال یکسان است در حالی که گردش مالی باید مدنظر باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط اقتصادی فعلی کشور با مشکلات جدی مواجه بوده در حالی که بازار فروش و صادرات باید توسعه یافته و از تمام ظرفیت‌ها استفاده بهینه شود.

انتهای پیام/

R41364/P1377/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد

امیرقلی جعفری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قدس  در مورد در اختیار قرار دادن زمین و تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن، گفت: بانک‌ها به تعهدات خودشان به درستی در بحث مسکن عمل نکردند تامین این مقدار سپرده برای اقشار آسیب پذیر و متوسط سخت است اینکه ماهی چهل پنجاه میلیون بدهند دشوار است.  باید قانون مصوب مجلس در بحث در اختیار قرار دادن تسهیلات و زمین به مردم اجرایی شود نا فرد با دست خودش مسکن بسازد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع باید ساخت مسکن را به مردم واگذار کنیم و ما مرحله به مرحله نظارت کنیم. هزینه ساخت مسکن در شهرهای بزرگ یک میلیارد است کدامیک از افراد آسیب پذیر می توانند این را آماده کنند ما در مجلس مطرح کردیم که زمین را دولت بدهد. به جز چند کلان شهر دولت مشکلی برای تامین زمین در سایر شهرها ندارد.

جعفری نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اگر می خواهیم اقشار آسیب پذیر دارای مسکن شوند چاره ای جز اینکه زمین و تسهیلات در اختیار آنها  قرار دهیم نداریم. ما نمی توانیم فقط با امکانات دولتی برای افراد بی مسکن مسکن آماده کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهترین راه برای حل مشکل مسکن مشارکت مردم است، گفت: بروکراسی و ساختار معیوب هم این اجازه را نمی دهد که دولت همه نیازهای بخش مسکن را برطرف کند. دولت هم ‌اراده کند نمی تواند کاری کند. ما نمی توانیم فقط با امکانات دولتی برای افراد بی مسکن مسکن آماده کنیم. باید برای حل مشکل مسکن از ظرفیت مردم استفاده کنیم و بهترین بستر برای تحقق این امر عرضه زمین توسط دولت و همچنین پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به مردم از طریق شبکه بانکی است.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است