Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیده ماحوزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: براساس توافق و تفاهم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، مرحله اول این طرح در 3 شهر از استان های کشور با جمعیت بالای 50 هزار نفر و هدف ایجاد امید و نشاط اجرایی می شود که در استان بوشهر، شهر گناوه به لحاظ جمعیتی، هنرخیز و گردشگرپذیر بودن به عنوان پایلوت انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: اعتبار فاز اول این طرح به شهرداری گناوه به عنوان بهره بردار واگذار و بودجه فازهای بعدی توسط بخش خصوصی و شهرداری تامین و این مدیریت نیز کمک های ویژه ای خواهد کرد.
وی گفت: مکان سینما به زمینی به مساحت 800 تا یکهزار مترمربع نیاز دارد که در آن 3 تا 4 سالن احداث و هر سالن ظرفیت 50 تا 150 صندلی دارد و همزمان فیلم های روز سینماهای کشور به اکران در می آید.
ماحوزی گفت: مکان این سینما باید در فضای یکی از بوستان های این شهر احداث شود که پس از جانمایی در هفته آینده قرارداد آن با حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و شهرداری گناوه منعقد و عملیات اجرایی آغاز می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر یادآورشد: این طرح باید در مدت 3 تا 4 ماه آینده تکمیل و بهره داری شود.
شهرستان گناوه از نقاط گردشگر پذیر استان بوشهر است.
6164/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 استان های کشور بخش خصوصی جمهوری اسلامی سازمان مدیریت و برنامه ریزی وزارت فرهنگ منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در گناوه

دریافت 119 MB کد خبر 6095151

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • گردآوری دانشنامه شیراز در هفت جلد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در گناوه
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم