Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد؛ مسابقات چهارجانبه با حضور دو تیم از میبد و تیم‌هایی از مهریز و یزد در سبک شین‌رزم‌ذوالفقار در مکان کانون ورزشی جوانان بسیج میبد برگزار شد که در پایان تیم کانون بسیج میبد به سرپرستی مرتضی بهشتی به مقام اول تیمی رسید.
در این دوره از بازی‌ها که با حضور فرمانده سپاه، نماینده رسمی سبک در شرق کشور، نماینده سبک در شهرستان و رئیس اداره تربیت بدنی برگزار شد، تیم‌های مهریز، پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بارجین و تیم یزد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است نفرات اول هر وزن برای شرکت در مسابقات کشوری شین رزم ذوالفقار که تا چند ماه آینده به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود، مجوز حضور خواهند داشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود

ایسنا/یزد مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت همزمان در دو سطح ملی و استانی برگزار می شود.

«مهدیه السادات حسینی مطلق» به در پیش بودن هفته جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمانهای مردم نهاد، شرکت ها و موسسات خصوصی، دستگاه های اجرایی و مدیران برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jamjeyat.ir  مراجعه و ثبت نام کنند.

دبیر رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس  «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، حسینی مطلق در پایان افزود: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۲۱۲ تماس بگیرند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان