Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ پرویزپور در مراسم معارفه معاون اداره کل کانون پرورش فکری کودکان استان ضمن تبریک   هفته ملی کودک، اظهار کرد: دوران کودکی مهمترین زمان برای پرورش تفکر، خلاقیت و نبوغ است.

او افزود: کودکان برکت زندگی و سرمایه‌های انسانی جامعه هستند که برای رشد و بالندگی آنان باید نیازها و حقوق‌شان را بشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویزپور  با بیان اینکه محیط خانواده، نهادها و ارگان‌هایی که متولی امر هستند باید با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح در تحقق نیازهای کودکان تلاش کنند، تصریح کرد: اگر کودکان به‌درستی پرورش یابند، بدون شک در آینده جامعه‌ای ایمن‌تر و صاحب قدرت و تفکر خواهیم داشت.

او بیان کرد:  کار برای کودکان بسیار حساس است و برای خدمت در این حوزه باید نگاه عاشقانه‌ای به موضوع داشت، برای همین باید از آگاهی‌های بزرگسالی چشم پوشی کرد و در دنیای ناآگاهی‌های کودکانه زندگی کرد تا بتوان در جهان آنان نفوذ پیدا کرد.

به گفته پرویز پور  هر کشوری که بخواهد به توسعه پایدار برسد باید از سرمایه‌های انسانی بر اساس توانمندی‌ها و شایستگی‌ها اعم از زن و مرد استفاده کند. به همین دلیل دولت‌ها  به فراخور سیاست‌ها و راهبردهای خود از زنان در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی استفاده کرده‌اند و با نگاهی به گذشته می‌بینیم در بعضی دولت‌ها حضور زنان و مشارکت‌شان در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی بیشتر و در بعضی دول کمرنگ‌تر بوده است.

او خاطر نشان کرد:  در دولت تدبیر و امید یکی از شعارهای محوری دکتر روحانی در تبلیغات انتخابات، توانمند سازی زنان بخصوص در مشارکت‌های سیاسی و اعطای سهم ۳۰ درصدی مدیریت میانی و عالی به بانوان توانمند و شایسته بود که بعد از پیروزی در رقابت‌های انتخاباتی این مهم از طرف دولت پیگیری و به وزارت‌خانه جهت اجرا ابلاغ شد.

 پرویزپور یادآورشد: اکنون ما شاهد انتصابات بانوان در پست‌هایی چون معاون وزیر، سفیر، مدیران کل وزراتخانه‌ها، فرمانداران و بخشداران هستیم.

به گفته او در استان نیز با توجه به نگاه مثبت استاندار محترم در واگذاری مسئولیت به بانوان و ابلاغ بخشنامه‌ای تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند که در پست‌های مدیریتی از توان بانوان و جوانان زیر ۴۰ سال استفاده کنند که این دستور منجر به انتصابات خوبی در تعدادی از دستگاه‌های اجرایی شد ولی تاکنون سهم ۳۰ درصدی محقق نشده است.

 پرویزپور با بیان اینکه از مدیران کل انتظار داریم در انتصاب بانوان اهتمام بیشتری داشته باشند، عنوان کرد: تجربه ثابت کرده که در شرایط برابر و مساوی زنان توانسته‌اند عملکرد بهتری داشته باشند و توانمندی‌های خود را به اثبات رسانده‌اند.

او با تاکید براینکه  همه ما باید شرایط را هر چه بهتر تسهیل کنیم تا زنان شایسته ارتقا یابند عنوان کرد: در طول یک سال حضور دکتر خادمی ۴۱ نفر از بانوان و جوانان زیر ۴۰ سال در پست‌های مدیریتی منصوب شده‌اند که می‌توان به انتصاب ۴ معاون فرماندار، ۱ بخشدار و ۱ معاون مدیر کل ستادی استانداری و همچنین ۴ مدیر کل بانو اشاره کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده رشد زن و مرد فرماندار کانون پرورش فکری کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر کودکان و زنان در گورهای جمعی بیمارستان ناصر

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ براساس اعلام مقامات بهداشتی فلسطین تقریباً ۴۰۰ پیکر از گور جمعی در بیمارستان ناصر کشف شد که اغلب دست بسته بودند و در میان آنها پزشک، زن و کودک دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • کشف پیکر کودکان و زنان در گورهای جمعی بیمارستان ناصر