Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل که در بیستمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سخن می گفت ، با بیان اینکه ۱۵ ناحیه صنعتی جدید در استان توسط شرکت شهرک های صنعتی در حال ایجاد است از توسعه شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: دو شهرک صنعتی جدید نیز به شهرک های صنعتی استان اضافه می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با ابراز رضایت از عملکرد دستگاه ها و بانک ها در جذب سرمایه گذار و پرداخت تسهیلات، بار دیگر بر تسریع در روند پرداخت و حذف بروکراسی زائد اداری تاکید کرد و گفت : بانک ها باید تمهیداتی بیاندیشند تا فرآیند پرداخت تسهیلات و سرمایه گذاری در استان  روز به روز کاهش یابد و اگر دستگاهی نمی تواند روند صدور مجوزها و پرداخت تسهیلات را با حذف موارد و مراحلی که ضرورتی ندارد راسا" اقدام کند و نیاز به پیگیری از مبادی کشوری دارد مراتب را اعلام کنند تا اقدام مقتضی صورت گیرد.

بهنام جو به آمار منتشر شده اخیر در مورد سلامت اداری و قرار گرفتن استان اردبیل جزء استان های برتر در سلامت اداری اشاره و  تاکید کرد : ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

 در این جلسه پرداخت  تسهیلات بانکی از محل تسهیلات اشتغال زایی روستائی و عشایری در قالب تسهیلات خود اشتغالی تا سقف ۲۰ میلیون تومان به عشایر استان تصویب و مقرر شد  دفترچه های دامداری به جای پروانه بهره برداری به عنوان سند معتبر در بانک عامل پذیرفته  شود.

استاندار اردبیل در این خصوص نیز خواستار اتخاذ شیوه ای برای تسهیل و تسریع در پرداخت و پرهیز از ازدحام عشایر در بانک ها شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی۲ اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از افتتاح پایگاه اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل با مشارکت یکی از واحدهای تولیدی به عنوان خیّر سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی، امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس شهرک صنعتی ۲ اردبیل که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: این پایگاه با اختصاص زمین رایگان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و با مشارکت و همکاری واحد تولیدی به عنوان خیّر سلامت احداث شده است که جا دارد از تلاش‌های این واحد تولیدی، همچنین مدیریت اورژانس و حوادث استان به عنوان بهره‌بردار، تشکر و قدردانی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با راه‌اندازی از این مرکز اورژانس, سرعت امدادرسانی و ارائه خدمات اولیه پزشکی به مصدومان احتمالی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل ۲ که به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل شناخته شده است و بیش از هشت هزار نفر در آن مشغول به کار هستند، افزایش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: این پایگاه علاوه بر امدادرسانی در شهرک صنعتی اردبیل ۲، جاده اردبیل – نمین را که فاقد پایگاه اورژانس جاده‌ای است، تحت پوشش قرار خواهد داد که این موضوع نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گستره شهرک‌های صنعتی و همچنین ضرورت احداث مراکز اورژانس در مجاورت جاده‌های بین شهری، فضای شهرک‌ها می‌تواند بستر بسیار مناسبی را برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی جهت پوشش حوادث شهرک‌های صنعتی و جاده‌های اصلی استان فراهم سازد که شرکت شهرک‌های صنعتی این آمادگی را دارد با تخصیص زمین رایگان، نسبت به راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس در جوار شهرک‌های صنعتی کمک کند.

کد خبر 737001

دیگر خبرها

  • توسعه خراسان جنوبی با کار جهادی و تیمی رقم می‌خورد
  • امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا
  • افزایش پایگاه‌های اورژانس اردبیل به ۶۶ پایگاه
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی۲ اردبیل
  • اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل، جاده اردبیل-نمین را پوشش خواهد داد
  • ۱۴ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین آزادسازی شد
  • لزوم هدایت تعاونی‌ها برای بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ای بانک توسعه تعاون
  • آزادسازی ۱۴ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی قزوین
  • آزادسازی ۱۴ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی قزوین‌