Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@19:33:35 GMT

دیدار قدوس با نیمار و امباپه در پاریس

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۱۴۳۵

دیدار قدوس با نیمار و امباپه در پاریس

رکنا: تیم آمیان با ستاره ایرانی اش روز شنبه در یک بازی جذاب و حساس باید به مصاف تیم کهکشانی پاری سن ژرمن برود.

سامان قدوس به عنوان بهترین بازیکن ماه تیم آمیان انتخاب شد. او با 3 گل و 2 پاس گل در هفت بازی برای تیمش بازیکنی مثمرثمر و کلیدی بوده است.

آمیان که در حال حاضر در رده سیزدهم قرار دارد روز شنبه در یک بازی جذاب و تماشایی در شهر پاریس میهمان تیم پرستاره پاری سن ژرمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب برای هواداران ایرانی جدال و رودررویی ستاره ایرانی آمیان، سامان قدوس با ستاره های بزرگ فوتبال جهان است. نیمار، دی ماریا، ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه در تیم پاری سن ژرمن بازی می کنند و این باعث خواهد شد که نمایش ستاره ایرانی برابر این ستاره بزرگ فوتبال جهان برای مخاطبان ایرانی که اینروزها هوادار آمیان هستند می تواند جذابیت های بسیار زیادی داشته باشد.

نکته جالب این بازی و جدال سامان قدوس با ستاره هایی مثل نیمار، امباپه و کاوانی این است که در حال حاضر سامان قدوس با 3 گل در رده پانزدهم بهترین گلزنان لیگ 1 فرانسه قرار دارد اما در سوی دیگر کیلیان امباپه و نیمار با 8 گل در صدر جدول گلزنان هستند. ادینسون کاوانی هم با 5 گل در رده هفتم بهترین گلزنان لیگ فرانسه قرار دارد.

آمار قدوس در برابر امباپه و نیمار

کیلیان امباپه امسال با 3 پاس گل و 8 گل زده در هر 51 دقیقه یک گل زده است. نیمار که 710 دقیقه بازی کرده در هر 89 دقیقه یک گل زده است. او هم در این فصل 3 پاس گل داده اما چون از امباپه بیشتر بازی کرده است در رده دوم قرار دارد. قدوس اما هر 173 دقیقه یک گل برای تیمش زده است چرا که او 734 دقیقه برای آمیان به میدان رفته است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ دلخراش این 2 بچه زیبا در سیل تنکابن / آنها مسافر بودند + عکس

اولین تصاویر انتشار یافته از داخل کنسولگری عربستان بعد از قتل جنجالی در استانبول + جزییات

جنازه یک مرد از دختر جوان خواستگاری کرد!

قتل خانم خبرنگار زیبا در دام مردان بی حیا! / جسد بدون لباس پیدا شد + عکس

فروش آبجو الکلی در سوپرمارکت های تهران!

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

وسوسه شیطانی دانش آموز 14 ساله با عکس های مستهجن خانم معلمش+عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

عروس و داماد با خودروی پلیس به تالار رفتند ! + عکس

جزئیات تکان‌دهنده قتل ترنم 3 ساله توسط ناپدری / دادستان قائم شهر چه گفت؟

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز بازی کهکشانی ستاره پاریس ایرانی عکس ایران مرد قتل زن فیلم دختر پسر هولناک ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود. 

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت با نتیجه 2-3 شکست خورده بودند و در این بازی هم خیلی زود از حریف عقب افتادند اما توانستند به لطف 10 نفره شدن بارسا به این دیدار برگردند و شرایط را به سود خودشان تغییر دهند تا شبی رویایی را در اسپانیا پشت سر بگذارند. 

امباپه پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا قهرمانی پی اس جی می‌تواند تصمیم او برای آینده را تغییر دهد گفت:« نه، نه، نه.»

این ستاره فرانسوی درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« رویای من قهرمانی در لیگ قهرمانان با پاری سن ژرمن است. از روز اول به حضور در این تیم افتخار کردم. این به خاطر  روزهای خوب یا روزهای بدی که غرورم در آن ضربه خورد نیست. این افتخار بازی برای این باشگاه پایتخت کشورم است که اتفاق خاصی برای من به حساب می‌آید. 

تجربه چنین شب‌هایی به عنوان یکی از بازیکنان پاری سن ژرمن واقعا عالی است. ما یک قدم دیگر در پیش داریم تا بتوانیم به دیدار فینال در ورزشگاه ومبلی برسیم، بنابراین باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. 

ما امشب تیم بزرگی را شکست دادیم، اما حتی اگر می‌باختیم هم من به این که پاریسی هستم افتخار می‌کردم. حالا مشخص است که غرور ما در چنین شب‌هایی بیشتر است. خیلی خوشحال هستیم. تیمی را بردیم که به دنبال بردنش بودیم. امشب شب غرورآمیزی است.»

دیگر خبرها

  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • امباپه خائن: دیگر کسی حسرت تو را نمی‌خورد
  • هیچکس از رفتن امباپه ناراحت نمی‌شود
  • مهم‌ترین بازی همه عمر کیلیان امباپه
  • آخرین شب اروپایی: مهم‌ترین بازی عمر امباپه