Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@13:40:46 GMT

ثبت‌نام انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۷۱۵۰۵

ثبت‌نام انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی

مسعود صفی‌یاری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی ۹ آذرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود که ثبت نام کاندیداها از ۱۵ مهر ماه آغاز شده و تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: مادحین و شعرایی که تمایل به شرکت در این انتخابات را دارند به دفاتر تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند ضمن اینکه انتخابات همزمان با سراسر کشور در دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و در مرکز استان در محل اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این انتخابات چهارمین دوره انتخاب اعضای کانون مداحان و شاعران آیینی است، بیان کرد: شرط سنی برای مادحان ۲۴ تا ۶۰ سال و برای شعرای آیینی ۲۴ تا ۶۵ سال در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۵ مادح و شاعر آیینی در سامانه طوبی به ثبت رسیده است، عنوان کرد: کسانی می‌توانند کاندید این انتخابات شوند که دارای کارت مداحی باشند.
صفی‌یاری خاطرنشان کرد: در شهرستان زنجان 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب می‌شوند که شامل 6 مداح و 3 شاعر است.
این مسئول ادامه داد: در شهرستان ابهر نیز 7 عضو اصلی شامل 5 مداح و 2 شاعر به عنوان اعضای اصلی انتخاب می‌شوند و 3 نفر هم عضو علی البدل پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه بقیه شهرستان‌ها نیز 5 نفر عضو اصلی شامل 4 مداح و1  شاعر را انتخاب می‌کنند، یادآور شد: در این انتخابات شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام‌کنندگان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان تبلیغات اسلامی کانون مداحان شعرای آیینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد