Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال رضائی مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته، مشکل چاپ و صدور کارت های شهروندی اروند با همکاری بانک شهر رفع شد.

وی گفت: با توجه به نوسانات ارزی و مشکلات به وجود آمده در خصوص سفارش کارت های خام و همچنین تراشه الکترونیکی، روند صدور کارت های شهروندی طی ماه های اخیر متوقف شده بود که هم اکنون فرآینده صدور کارت های هوشمند دوباره آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به تعویض طرح کارت های جدید شهروندی افزود: در حال حاضر به میزان لازم کارت خام تهیه و به منظور چاپ و شخصی سازی در اختیار مجری آن قرار گرفته است که پس از صدور در اختیار ادارات پست شهرهای آبادان و خرمشهر به منظور توزیع و تحویل به مردم شریف منطقه آزاد اروند تحویل خواهد شد.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم منطقه تصریح کرد: از زمان آغاز طرح صدور کارت های شهروندی تاکنون بیش از ۱۸ هزار خانوار در قالب ۸۰ هزار نفر کارت شهروندی خود را دریافت کرده اند و کارت های ۳۵ هزار نفر از شهروندان در حال چاپ و صدور است.

لازم به ذکر است که این کارت ها به منظور شناسایی مردم منطقه آزاد اروند و همچنین بهره مندی از خدمات گسترده بانکی در سراسر کشور، بازرگانان، سرمایه گذاران و در آینده نه چندان دور خدمات مختلف الکترونیکی، حمل و نقل عمومی، خدمات شهرداری، تردد داخل محدوده، خدمات درمانی و معافیت های مالیاتی و ... کاربرد دارد.

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند کارت شهروندی اروند آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد

مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسنل اداره در خدمات رسانی، پایداری شبکه برق و در ارتقا شاخص‌های شرکت توزیع در سال ۱۴۰۲ جهت رضایت مندی مشترکین و گذر از پیک بار نقش بسزایی داشتند.

رئیس اداره برق بخش آبپخش نیز اظهار داشت: اردیبهشت هر سال همواره یادآور خدمات بی وقفه و شبانه روزی کارگرانی است که با سخت کوشی و ایمان عظیم در جهت خدمت رسانی جامعه لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت‌های سنگین خویش پاسخگو بوده اند و در راستای این امر، در شکوفایی و بالندگی کشور خالصانه و صادقانه گام برداشته و همواره در هر زمان و هر مکان در سطح بخش در سرما و گرما حتی در روزهای تعطیل برای تأمین برق مطمئن و پایدار بخش آبپخش برای مردم انجام می‌دهند.

مجید نوبخت از مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان جهت تقدیر از پرسنل تشکر کرد و افزود: این اداره تمام تلاش خود را در سال جهش تولید با مشارکت مردم در دستورکار قرار داده تا امسال بتوان با همکاری مردم عزیز بخش آبپخش خدمات مطلوب‌تری ارائه نماید

وی گفت: برق رسانی به ۳۱ نقطه و همچنین اصلاح و رفع ضعف ولتاژ چهار دستگاه ترانس در سطح شهر در مرحله تحویل مسیر و در حال حفاری است.

نوبخت اظهار داشت: در دولت کار و فعالیت لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094712

دیگر خبرها

  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد