Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - جلسه تبیین سیاست‌های جدید بیمه دانا با حضور مدیران ستادی و اجرایی، فرصت مناسبی برای طرح مسایل و دیدگاه های روسای شعب و پیش قراولان عرصه شبکه فروش بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، پس از بازگشت مجدد دکتر کاردگر به شرکت بیمه دانا، دور تازه‌ای از تحرک و پویایی در ستاد و صف آغاز شده که هدف اصلی آن تقویت همکاری، همدلی و تعامل بین سطوح مختلف سازمانی به منظور رسیدن به اهداف متعالی و از پیش تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست که در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد، روسای شعب قزوین و سعدی شیراز به نمایندگی از سایر شعب، به تشریح مسایل و مشکلات کاری خود پرداختند.

سید مسعود حسینی رئیس شعبه قزوین با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی در کشور، حضور مجدد دکتر کاردگر در راس هرم مدیریتی شرکت را عامل موثری برای عبور از مشکلات کنونی دانست و افزود: با توجه به کمبود نقدینگی و ضرورت شارژ مالی، بحث ساماندهی پرداخت ها باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

وی، بروز برخی مشکلات ناشی از انعقاد قرارداد با بیمه‌گذاران بزرگ را مورد اشاره قرار داد و خواستار تقویت ارتباطات و برقراری مناسبات ارتباطی بین کارکنان و مدیران ارشد شد و تعامل و همکاری کارکنان را عامل موثری برای افزایش پرتفوی دانست.

مسعود دهقان رئیس شعبه سعدی شیراز نیز در این نشست با اشاره به اینکه دانایی توانایی می‌آورد، طرح مسایل و مشکلات شعب از سوی همکاران را مورد تاکید قرار داد و افزود: برغم اینکه در همایش‌ها و جلسات این چنینی مسایل بررسی می شود، اما در عمل و اجرا متاسفانه دچار ضعف هستیم و مسایل طرح شده در عمل اجرا نمی شود.

وی، کمبود کیفی نیروی انسانی، شیوه کارسنجی و ساماندهی ارزیابان خسارت را از سایر مشکلات شعب عنوان کرد و در بخش پایانی سخنان خود بازنگری در چارت سازمانی را خواستار شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه دانا پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک

دادستان عمومی و انقلاب فردیس به شهرداری این شهر دستور داد سریعا نسبت به ساماندهی و حل مشکلات یک پارک که موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده ورود کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین ناصرخاکی با اعلام خبر صدور دستور به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضایی گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علی رغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز است و همین موضوع موجبات محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اعلام اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه‌ به علت حضور اراذل و توزیع مواد مخدر، و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

وی افزود: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی