Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر  > شهری - همشهری آنلاین:
همزمان با روز کودک، ۱۶ نفر از کودکان سرای محله ولیعصر (عج) منطقه ۱۵ شهرداری تهران با حضور در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نزدیک با مدیرعامل و فعالیت های متروی تهران آشنا شدند.

به گزارش ایسنا، 16 نفر از کودکان مقطع پیش دبستانی با شعار "آینده را باید ساخت، تهران شهر دوستدار کودک" روز کودک را در کنار فرنوش نوبخت نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گذراندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ابتدا با ابراز خوشحالی از حضور کودکان در این شرکت گفت: کودکان آینده سازان کشور هستند و توجه به آموزش آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در آینده این کودکان عهده دار پست های مختلف در سطح کشور خواهند بود افزود: مدارس سرآغاز پیشرفت و شکوه کودکان هستند و باید از همین سن با کارهای مختلف آشنا شوند و این نوع بازدیدها اگر ادامه دار باشد کودکان می توانند از نزدیک با مجموعه های مختلف آشنا شوند تا براساس علایقشان برای آینده خود تصمیم گیری کنند.

در ادامه این بازدید کودکان با نحوه صحیح استفاده از مترو و رعایت نکات ایمنی در آن آشنا شدند.

نوبخت همچنین در خصوص آموزش خرید نکردن از دستفروشان در مترو به کودکان نکاتی را بیان کرد و از مربیان آنها خواست نحوه استفاده صحیح از مترو را به آنها آموزش دهند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، در پایان این مراسم، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اهدا هدایایی این روز را به کودکان تبریک گفت.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۷۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی